سخنگوی هفته بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان عج استان اصفهان:

اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج ۱۴۰۲ در استان اصفهان

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج امسال با شعار بسیج امید ملت ایران، اجرای طرح های مردمی از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی تا تجلیل از بسیجیان فعال انجام می شود.
اجرای بیش از صد عنوان برنامه در هفته بسیج ۱۴۰۲ در استان اصفهان
1402/09/03 - 10:23
تاریخ و ساعت خبر:
177050
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ علیرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از اصفهان، ضمن گرامی داشت میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی، بسیج موهبتی است الهی است که بر قلب نازنین حضرت امام ره نازل شد و در جایی دیگر فرمودند بسیج از مردم با مردم و برای مردم است و ما باید به صورت هدفمند در مسیر خدمت به مردم گام های موثری و عملی برداریم.
وی با اشاره به دوشنبه ۲۹ آبان، اولین روز هفته بسیج با شعار بسیج جهاد خدمت سازندگی از
برنامه های شاخص ۲۹ آبانماه عنوان کرد و گفت: سوگواره سرود غزه با حضور ۴۵ گروه در شهرستان خمینی شهر از ویژه برنامه های این روز می باشد که نمایش ادبی از حمایت مردمی از فلسطین را به نمایش میگذارد.
مسئول معاونت فرهنگی هنری در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: همایش ۹۰۰ نفری دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان در شاهین شهر از برنامه های جذاب در حوزه خواهران می باشد که نظیر این برنامه ها در جذب جوانان به پایگاه های بسیج موثر خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه های سازندگی بسیج خاطرنشان کرد: واکسیناسیون ضد انگل در شرق استان اصفهان و همچنین افتتاح نمایشگاه چتری برای همه شامل دستاوردهای بسیج در عرصه خانواده در شهرستان درچه از دیگر برنامه های شاخص به شمار می رود.
سرهنگ منصوری افزود: مشاوره حقوقی رایگان گروه های جهادی و وکلای بسیجی در مساجد از برنامه های تخصصی این روز است.
وی با اشاره به اجرای سه برنامه مهم محرومیت زدایی در پنج شهرستان گفت: افتتاح نمایشگاه کار آفرینی، مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان های آران و بیدگل، اردستان و فریدن، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بسیج(اقتصاد مقاومتی)در مصلی نماز جمعه خوراسگان و همچنین افتتاح ۷ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان تیران و کرون از دیگر برنامه های این روز است.
وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال پربارتر از سال های گذشته اجرایی می شود، تصریح کرد: غرس ۱۱۹ نهال زیتون به نیابت ۱۱۹ شهید شهرستان خور و بیابانک، افتتاح نمایشگاه علمی و جشنواره ۳ روزه علمی در شهرستان دهاقان، همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه ها، اقشار شهرستان فلاورجان، افتتاح نمایشگاه هفته بسیج شهرستان نجف آباد از برنامه های جذاب روز اول بسیج خواهد بود.
مسئول معاونت فرهنگی هنری در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: توزیع ۳۰ سری جهیزیه و ۲۰۰۰ بسته معیشتی شهرستان نایین ازبرنامه هایی در راستای تشویق جوانان به امر ازدواج است.
وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال پربارتر از سال های گذشته اجرایی می شود، تصریح کرد: اهدای ۱۲ سری جهیزیه به خانواده های نیازمند در شهرستان برخوار، در راستای تشویق جوانان به ازدواج، تجلیل از کاسبان محجبه در شهرستان چادگان، برگزاری همایش دختران حاج قاسم در شهرستان خوانسار و نمایشگاه ترکیبی دستاوردهای بسیج در شهرستان خور و بیابانک، از دیگر برنامه های شاخص در روز دوم هفته بسیج می باشد.
معاونت فرهنگی هنری در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: آیین افتتاح۳ مرکز مشاوره خانواده در شهرستان های بهارستان و آران و بیدگل انجام خواهد شد و طرحی به نام نیم پلاک نیز در راستای افتتاح پویش جمع آوری اسناد و آثار شهدای بسیجی در سطح استان با محوریت مرکز حفظ آثار نیز اجرا می گردد.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته بسیج ، سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، استان اصفهان، برنامه های هفته بسیج ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو