رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای تحقق نظام و (امام و امت) ضروریست

امروز مساجد مرکز و محور مسیر جدید نفوذ اسلام بر قلبهاست.رییس سازمان بییج مستضعفین در دومین آبین ملی تکریم فعالان مساجد گفت: امروز مساجد مرکز و محور مسیر جدید نفوذ اسلام بر قلب‌ها در جهان شده و در کل جهان این موضوع در حال شکل گیری است.
استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای تحقق نظام و (امام و امت) ضروریست
1403/05/30 - 12:50
تاریخ و ساعت خبر:
197059
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین آیین ملی تکریم فعالان مساجد در روز جهانی مسجد با اشاره به نقش برجسته و مهم مساجد در دوره جنگ شناختی و جهاد تبیین گفت: دشمن با ابزارهای تبلیغاتی اهداف خود که مسدود کردن مسیر انقلاب اسلامی است را پیگیری میکند.
وی با تاکیر بر اینکه دشمن توان محتوایی ندارد، اما با غوغاسالاری و تبلیغات میخواهد سدّ پیشرفت های انقلاب اسلامی شود گفت: ما باید محتوای غنی اسلامی و ایرانی و تجربه ارزشمند مقاومت را در نظر گرفته و باید الگوی مسجد محوری را مانند الگوی مقاومت به عنوان شیوه اداره و رفع مشکلات و مسائل جامعه در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه روند تحقق محلات اسلامی با محوریت امام جماعات و با تاکید بر حل مسائل محله باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد گفت : ظرفیت های بالقوه مساجد در این مسیر باید به فعلیت تبدیل شود چرا که فعال شدن مساجد و بهره بردن از ظرفیت این اماکن مقدس می تواند به عنوان الگو به سایر کشورها عرضه شود.
سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز دوره جدید رونق و تقویت ظرفیت مساجد بود گفت: امروز شاهدیم که مساجد جهان اسلام شور و شوقی در قلب مسلمانان ایجاد کرده اند ، چرا که امروزه مساجد مرکز و محور مسیر جدید نفوذ اسلام بر قلب ها در جهان شده و در کل جهان این موضوع در حال شکل گیری است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای تحقق نظام امام و امت استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد را ضروری دانست و گفت: باید با استفاده از مساجد تحقق تمدن سازی اسلامی را پیگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین با محوریت مساجد از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود گفت: جهاد تبیین در مساجد باید برای روشنگری نوجوانان و جوانان با مدیریت علما و روحانیون صورت گیرد تا اهداف جامعه محقق شود ؛ لذا بسیج وظیفه دارد در کنار علما باشد و برای رشد و اعتلای مساجد با هم تلاش کنیم.
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس سازمان بسیج مستضعفی آیین ملی تکریم جهاد تبیین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو