یادداشت

تهاجم چند وجهی رسانه‌ای در ماجرای ترور اسماعیل هنیه

بهترین راه برای مقابله با این عناصر رسانه‌ای، شناسایی و مقابله رسانه‎ای با آن‌ها است، دوام و بقای آن‌ها در حفظ پوشش انقلابی‌شان است و افشای ماهیت‎ آن‌ها می‎تواند بقای آن‌ها را با خطر جدی مواجه سازد.
تهاجم چند وجهی رسانه‌ای در ماجرای ترور اسماعیل هنیه
1403/05/11 - 11:03
تاریخ و ساعت خبر:
196231
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمانشاه : پس از مخابره خبر غم‌انگیز ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و راه‌افتادن موج‌های مختلف رسانه‌ای، همزمان عناصر رسانه‌ای پوششی که در ظاهر اکانت انقلابی فعالیت می‌کنند، در کنار عناصر آشکار ضدانقلاب نظیر تروریست-رسانه‌های اینترنشنال و من‌وتو، اقدام به موج‎سازی رسانه‌ای و عملیات روانی گسترده بر علیه کشورمان نمودند.
در این سلسله عملیات‎های روانی، عناصر پوششی ضدانقلاب، موهون‌سازی چهره نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت، خود تحقیری، حمله به نهادهای امنیتی و نظامی و مقصر جلوه‌دادن آن‌ها، حمله به دولت جمهوری اسلامی و ... را در دستورکار خود قرار داده‌اند، هدف گذاری آن‌ها ایجاد اختلاف، سرخوردگی و ضریب بخشی به شوک به‌وجود آمده در داخل کشور پس از بروز این جنایت ناجوانمردانه است.
بهترین راه برای مقابله با این عناصر رسانه‌ای، شناسایی و مقابله رسانه‎ای با آن‌ها است، دوام و بقای آن‌ها در حفظ پوشش انقلابی‌شان است و افشای ماهیت‎ آن‌ها می‎تواند بقای آن‌ها را با خطر جدی مواجه سازد. در تروریست-رسانه‌هایی نظیر اینترنشنال خطوطی از جمله افزایش قیمت ارز و برهم زدن امنیت روانی جامعه برای ضربه روانی به کشورمان دنبال می‌شود؛ این خط رسانه‎ای از نگاه آن‌ها، می‌تواند اهرم فشاری بر ایران گردد تا پاسخ محدودتری به متجاوزان دهد و یا عطای پاسخ را به لقایش ببخشد.

برای خنثی‌سازی این راهبرد رسانه‌ای دشمن، باید از دامن زدن به شایعات و از سوق دادن جامعه به سمت اهدافی که آن‌ها می‌خواهند جلوگیری نمود، ملتهب جلوه دادن فضای داخلی کشور، بحران زده جلوه دادن آن، سردرگمی مسئولان و ... همگی مصداق خطوطی است که معاندان در رسانه‌های تروریستی خود دنبال می‌کنند.
پویان شریفی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ترور - اسماعیل هنیه - پویان شریفی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو