فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان عنوان کرد

روز مسجد یک روز انقلابی است/مساجد هسته مقاومت فرهنگی جامعه اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت:در جامعه علاوه بر مقاومت نظامی و امنیتی، توجه به مقاومت فرهنگی نیز ضرورت دارد. حصار فرهنگی، خاک ریز فرهنگی در کشور اگر سست باشد همه چیز از دست خواهد رفت.
روز مسجد یک روز انقلابی است/مساجد هسته مقاومت فرهنگی جامعه اسلامی است
1403/06/02 - 11:09
تاریخ و ساعت خبر:
197117
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان با بیان این که « روز مسجد» اساسا یک روز انقلابی است گفت: در ۳۱ مرداد ماه مسجد الاقصی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی به آتش کشیده شد و به همین منظور رویکرد و برنامه اصلی ما در این روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.
وی با بیان اهمیت مسجد الاقصی، افزود: "قدس" یا "بیت‌ المَقدِس"، شهری باستانی در سرزمین فلسطین، نخستین قبله مسلمانان و از مراکز ادیان الهی و همیشه به عنوان شهری مقدس و مورد احترام بوده و از آن به محل عبادت نام برده شده است.
حیدری تصریح کرد: معراج پیامبر(ص) خود یک حکایت عجیب و غیرقابل باور واقعی است و جزء معجزات حضرت قلمداد می‌شود، از سفر رسول به بیت المقدس تا عروج به آسمان هفتم و ملاقات با خداوند متعال.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با بیان این که قدس ماجرای تعیین کننده امت مسلمان است، گفت: قدس، محوری است که باید مستضعفان عالم با الهام از روح ایمان و توکّل به خداي بزرگ، پشت مستکبران بزرگ جهان و در رأس آن ها آمریکا و مزدوران صهیونیسم را بشکند و خُرد کند. ماجراي قدس براي ملّت ایران و براي همه‌ي امّت بزرگ مسلمان یک ماجراي تعیین‌کننده است.
وی مساجد را هسته مقاومت فرهنگی دانست، افزود: در جامعه علاوه بر مقاومت نظامی و امنیتی، توجه به مقاومت فرهنگی نیز ضرورت دارد. حصار فرهنگی، خاک ریز فرهنگی در کشور اگر سست باشد همه چیز از دست خواهد رفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: همچنان بعد از ۴۲ از پیروزی انقلاب، انگیزه‌ی دشمنان برای نفوذ در حصار فرهنگی از روز اوّل بیشتر است؛ و انگیزه بیشتری برای نابودی هسته اصلی ایجاد نظام اسلامی که همان ایمان است، پیدا کرده اند. دشمن در فضای مجازی و با شبهه افکنی و ساختن برنامه های مختلف در شبکه های معاند فارسی زبان برای نابودی تفکر مهدوی تلاش شبانه روزی می کند.
خبرنگار: زهرا بختیاری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز مسجد، هسته فرهنگی، قدس،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو