عبدی خبر داد؛

ورود لوازم آرایشی تقلبی از پاکستان به ایران

رییس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق سازمان غذا و دارو، از تولید محصولات آرایشی زیرپله‌ای با نام برند اصلی خبر داد.
ورود لوازم آرایشی تقلبی از پاکستان به ایران
1403/04/14 - 16:29
تاریخ و ساعت خبر:
195233
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حامد عبدی گفت: بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی که با عنوان برندهای خارجی به فروش می‌رسد، تولید کارگاه‌های غیرمجاز زیرپله‌ای در پاکستان است.
وی با اشاره به اینکه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی از سال ۹۷ توسط وزارت صمت به کشور ممنوع اعلام شده است، افزود: در حال حاضر اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی در سطح عرضه کالاهای قاچاق و یا تقلبی هستند.
عبدی افزود: محصولات آرایشی و بهداشتی به دو نوع کالای قاچاق و کالای تقلبی تقسیم شدند که کالای قاچاق به دو نوع قاچاق محصولات اصلی و دیگری محصولات تقلبی یافت می‌شوند. به عنوان‌مثال محصولات آرایشی بهداشتی با برندهای معروف آمریکایی که در کشور پاکستان به صورت زیر پله‌ای تولید و با قیمت همان برند کارخانه اصلی به فروش می‌رسد.
رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت اداره کل بازرسی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر محصولات آرایشی بهداشتی تقلبی قاچاق از مبدأ کشورهایی مثل دبی، پاکستان و هند افزایش‌یافته است.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سازمان غذا و دارو، قاچاق لوازم آرایشی، لوازم آرایشی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مد و زیبایی
V
آرشیو