مرجانیان عنوان کرد؛

عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد

معاون اداره کل فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: استفاده از عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» برای ضدآفتاب ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و تمامی ضدآفتاب ها با گذشت زمان پاک می شوند.
عناوین «ضدآب» یا «ضدتعریق» بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد
1403/04/23 - 16:36
تاریخ و ساعت خبر:
195562
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رؤیا مرجانیان، با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کرم های ضدآفتاب مجاز به استفاده از عناوین تبلیغاتی غیرواقع روی محصولات نیستند، اظهار کرد: برای استفاده از ادعای ضدآفتاب مقاوم در برابر آب بایستی فرآورده آزمایش و ادعای مقاوم بودن در برابر آب ثابت شود و زمان مقاوم بودن به آب مشخص باشد.
وی افزود: همه ضدآفتاب ها، چه برچسب مقاوم در برابر آب داشته باشند یا نداشته باشند، باید دستورالعمل‌هایی را در مورد زمان استفاده مجدد را بر روی برچسب خود درج کنند تا از محافظت پوست اطمینان حاصل شود.
معاون اداره کل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ضدآفتاب ها به اشکال مختلف از جمله لوسیون ها، کرم‌ها، ژل ها، استیک‌ها و اسپری هادر دسترس هستند. دستورالعمل استفاده از محصولات ضدآفتاب بسته به شکل آنها می‌تواند متفاوت باشد. باید همیشه قبل از استفاده از یک محصول ضدآفتاب برچسب آن را بخوانید.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سازمان غذا و دارو، لوازم بهداشتی، کرم ضد آفتاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مد و زیبایی
V
آرشیو