با حضور سردار کبیری‌پور؛

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان استان قم برگزار شد

مراسم تکریم مرضیه ابراهیم آبادی مسئول سابق و معارفه زینب فرخ به‌عنوان مسئول بسیج جامعه زنان استان قم با سخنرانی سردار کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه قم برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان استان قم برگزار شد
1401/05/29 - 10:10
تاریخ و ساعت خبر:
140779
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم ، حجت الاسلام جعفر آزادمنش جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات سپاه استان قم برگزار شد، با بیان اینکه دو جریان حق و باطل همیشه درحال درگیری هستند، اظهار کرد: این درگیری تا ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: اکنون ما در یک مقطع حساس هستیم چراکه در انتهای درگیری حق و باطل قرار دادیم و این مقطع حساسیت بسیاری دارد.
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم کادرسازی برای حکومت امام زمان(عج) را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی به دنبال برپایی نظام الهی و زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی است و بسیج در حوزه زمینه‌سازی و کادرسازی می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر انسان نسبت به عمل خود بصیرت داشته باشد می‌تواند به هدف متعالی برسد، فردی اگر قرآن قرائت کند اما نسبت به قرآن عملی نداشته باشد نمی‌تواند به خداوند متعال نزدیک شود.

آزادمنش با تاکید بر اینکه بصیرت داشتن در امور مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: اوج کمالات یک نفر با تربیت اسلامی و بصیرت داشتن رقم زده می‌شود.
سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز طی سخنانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از وظایف اصلی پاسدار را شناخت عمیق مبانی نظری انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این مبانی جدای از مبانی دین مبین اسلام نیست.
وی با تاکید بر اینکه تبعیت از فرمان رهبری می‌تواند ما را به هدف برساند، عنوان کرد: هر جا که از فرمان رهبری تبعیت کردیم موفق بودیم و هر جا نسبت به فرمان ایشان غفلت کردیم دچار عقب افتادگی شدیم.

کبیری‌پور از تغییر شرایط جامعه مخاطب بسیج یاد کرد و گفت: امروز ما نیازمند تولید فکر هستیم و یکی از مبانی تحول نیز تولید فکر است درحالی‌که متاسفانه تا به امروز حرکت‌های کمی در این حوزه انجام شده است.
وی از مواسات و کمک مؤمنانه به‌عنوان واژه و مفهومی بسیار کاربردی در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ما در بسیج نیازمند خلق مفهوم های جدید از جمله راهیان نور، راهیان پیشرفت و مواسات هستیم.
کبیری‌پور خلق مفهوم را نیازمند اندیشه‌ورزی با تاکید بر شناخت مبانی دانست و گفت: باید از متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خلق مفهوم و تولید عمل صالح کنیم.
وی اصلی‌ترین وظیفه بسیج جامعه زنان را ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: تا به امروز عقب‌ماندگی‌های زیادی را در این حوزه شاهد هستیم و در نقطه مقابل دشمن تهاجم‌های بسیاری به سبک زندگی مردم داشته است.
کبیری‌پور با تاکید بر اینکه توصیه‌های سبک زندگی معصومین باید در قالب‌های جدید به مردم ارائه و منتقل شود، عنوان کرد: بسیج جامعه زنان باید نسبت به ترویج و تولید فکر در حوزه سبک زندگی اسلامی کوشا باشد.
وی کادرسازی و جانشین پروری را از اولویت‌های بسیج جامعه زنان دانست و تصریح کرد: اندیشه ناب بسیج باید به نسل جدید انقلاب منتقل شود.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه بسیج جامعه زنان یک معاونت ستادی است و جزو اقشار نیست، عنوان کرد: این مجموعه می‌تواند نظارت و راهبردی سیاست‌ها را دنبال کند و برای اجرا باید از ظرفیت‌های دیگر استفاده شود.
در این مراسم از زحمات مرضیه ابراهیم آبادی مسئول سابق بسیج جامعه زنان استان قم تقدیر به عمل آمد و زینب فرخ به‌عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.

خاطرنشان می‌شود، زینب فرخ پیش از این در بسیج اساتید فعالیت داشته و سابقه مسئولیت بسیج جامعه زنان را نیز در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان استان قم برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل ها
V
آرشیو