مسول بسیج جامعه زنان ناحیه ابوذر:

بسیج خواهران پیشرو در گفتمان ولایت

جشن دخترانه با حضور ۴۰۰ نفر از دختران جوان و نوجوان پایگاه های تابع حوزه های کوثر ناحیه ابوذر مشهد مقدس در خیابان گاز توسط حوزه ۲ کوثر برگزار شد.
بسیج خواهران پیشرو در گفتمان ولایت
1401/08/10 - 09:10
تاریخ و ساعت خبر:
142733
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی، مراسم جشن دخترانه با حضور ۴۰۰ نفر از دختران جوان و نوجوان پایگاه های تابع حوزه های کوثر ناحیه ابوذر مشهد مقدس در خیابان گاز توسط حوزه ۲ کوثر برگزار شد.
مسول بسیج جامعه زنان ناحیه ابوذر گفت: بسیج خواهران در بحث بانوان در خط گفتمان ولایت پیشرو بوده است.
زهره ترکمن مسول بسیج جامعه زنان ناحیه ابوذر در گفت گو با خبرنگار طنین یاس اظهار داشت: خدمات بسیج خالصانه بوده و در همه عرصه ها خط شکن بوده اند، در خط گفتمان ولایت الگوی سوم یعنی نه زن شرقی و نه زن غربی پیشرو بوده است.
وی در حوزه تشویق افراد به حفظ حجاب افزود: ما در واقه عفاف و حجاب داریم؛ چراکه اگر عفاف ایجاد شود حجاب نیز ایجاد خواهد شد؛ حجاب میوه عفاف است و عفاف یعنی عفت در همه زمینه هاست.
مسول بسیج جامعه زنان ناحیه ابوذر بیان کرد: هدایت گری این امر در قالب برنامه های اگاهی بخشی و توانمند سازی زنان و دختران در حوزه عفاف و حجاب، کارآفرینی و تولید محتوای رسانه ای و تربیتی مدارس و مهدها با برپایی دورهمی ها و پاتوقها کارگاه ها را میتوان نام برد.
وی ادامه داد: خانواده پایه ریز اساسی رفتار افراد در جامعه است و تقش چر رنگ آن بر هیچ کس پوشیده نیست، در واقع چگونگی تربیت افراد در خانواده و عکس العمل بازتاب در رفتار فرد در جامعه است.
ترکمن در پایان تصریح کرد: پلیس همیشه پشتیبان و حانی مردم بوده است و گشت ارشاد هم زمینه خدمتی نیروی انتظامی است.
در این مراسم که با حضور مسولین ناحیه و حوزه برگزار شد، برنامه های جذاب نمایشی روشنگری سرود جمهوری اسلامی اجرا شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج خواهران پیشرو در گفتمان ولایت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل ها
V
آرشیو