«نمایشگاه مقداد» در قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه مقداد با هدف معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای محلات استان قم با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) شب گذشته در محل نمایشگاه دائمی استان آغاز به کار کرد.
«نمایشگاه مقداد» در قم آغاز به کار کرد
1401/08/12 - 10:55
تاریخ و ساعت خبر:
142734
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم افتتاح نمایشگاه مقداد شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی و دغدغه‌مندان شهر قم در محل نمایشگاه دائمی استان جنب استانداری قم برگزار شد.
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور و با هدف تبیین دستاوردها و ظرفیت های محلات استان برپا شده است، اظهار کرد: در این نمایشگاه مسئولان، مدیران و مؤثران شهر قرار است با ظرفیت‌های محلات که تا به امروز مغفول مانده آشنا شوند.
وی اضافه کرد: بسیاری از تصمیم‌ها پشت درب‌های بسته و بدون توجه به ظرفیت‌های داخلی گرفته می‌شود درحالی که اگر مسئولان به ظرفیت‌ها توجه کنند و نسبت به محلات شناخت خوبی داشته باشند می‌توانند تصمیم‌های مطلوبی مبنی بر اطلاعات دقیق بگیرند و بودجه‌ها نیز خروجی مطلوب‌تری داشته باشد.
موحد خاطرنشان کرد: از میان 116 محله، 55 محله منتخب تعیین و غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه برپا شده است، هر کدام از این غرفه‌ها در بخش نخست اشراف خود را نسبت به محله نشان داده‌اند، در بخش دوم دستاوردها و اقدامات خود را به نمایش گذاشته و در بخش سوم آسیب‌ها و ظرفیت‌ها معرفی شده و بخش چهارم هر غرفه به المان‌های ناشناس از جمله نخبگان، شهیدان و بافت تاریخی اختصاص یافته و در بخش پنجم نیز شیوه مدیریت در محلات تبیین شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه تا 13 آبان‌ماه برپاست و از همه تصمیم‌گیران، مسئولان و شخصیت‌های تاثیرگذار دعوت می‌شود که در این نمایشگاه حضور یافته و با عمق دستاوردها و ظرفیت‌های محلات آشنا شوند.
در ادامه سردار ضمن بازدید از همه غرفه ها و محلات در«نمایشگاه مقداد» به تماشای پرده خوانی «محله زینبیه» پرداخت
در ادامه سردار«موحد فرمانده سپاه» قم، از غرفه های محلات قم و همچنین غرفه محله زینبیه-پردیسان در روز افتتاحیه «نمایشگاه مقداد» با تماشای پرده خوانی، با ظرفیت های محله زینبیه آشنا شد وی از ایده سنتی پرده خوانی برای معرفی محله زینبیه تعریف و تمجید کرد.
محله زینبیه بین ۵۵ محله منتخب قم برای معرفی ظرفیت هاودستاوردهای خود در قالب پرده خوانی سنتی حضور یافته است .
نشان مقداد ، نماد افتخار فعالیتهای محله محوری و خدمت به مردم در سطح استان قم می باشد که به فعالترین و موثرترین افراد در بحث محله محوری در سطح استان اهدا می گردد.
قبل از این در همایش مدیران محله نشان مقداد توسط فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب ع به سردار کبیری پور فرمانده قرارگاه محله محوری استان اهدا شده بود .
اما در این نمایشگاه نشان_مقداد توسط سردار کبیری پور فرمانده قرارگاه محله محوری به دکتر شاهچراغی استاندار مردمی و انقلابی استان و پایه گذار فعالیتهای محله محوری در سطح استان اهدا گردید
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
«نمایشگاه مقداد» در قم آغاز به کار کرد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل ها
V
آرشیو