رزمایش جهادگران فاطمی 2 در منطقه هرندی برگزار شد

اهدا 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تهران بزرگ / بیمارستان شهید اسدالهی افتتاح شد

در رزمایش جهاد فاطمی 2 که در ورزشگاه نابینایان محله هرندی تهران توسط سپاه تهران بزرگ برگزار شد ضمن اهدا 110 جهیزیه به نوعروسان و تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، بیمارستان شهید اسداللهی نیز افتتاح شد .
اهدا 110 سری جهیزیه  به نوعروسان نیازمند تهران بزرگ / بیمارستان شهید اسدالهی افتتاح شد
1401/08/29 - 13:17
تاریخ و ساعت خبر:
143188
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - صبح امروز رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور دوازده هزار نفر از جهادگران و بسیجیان در ورزشگاه نابینایان در محله هرندی تهران برگزار شد.

‌در این رزمایش که با حضور سردار فدوی و سردار حسن‌زاده برگزار شد، 110سری جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار تدارک دیده شده است،‌همچنین بسته های ارزاق و لوازم تحریر برای خانواده های کم بضاعت تهیه شده است.
در این برنامه ‌گروه سرود آوای حرم با حضور 110 نوجوانان و کودک به اجرای زنده پرداخت.‌افتتاح بیمارستان شهید اسدالهی ‌در محله هرندی از برنامه های جانبی رزمایش بود.

‌پرتاب دارت و حلقه برنامه های متنوع ورزشی و ‌اجرای رزم نوازان سپاه تهران بزرگ هم در جریان رزمایش انجام شد.
سردار ‌حسنزاده در سخنانی یاد شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، مدافع سلامت، مدافع امنیت، شهدای علمی ، در رأس همه حاج قاسم را گرامی داشت به خدمات بسیجیان در دوسال اخیر از جمله مرمت منزل نیازمندان، تهیه نوشت افزار، اهدای جهیزیه، بسته ارزاق، ایجاد دو هزار اشتغال، ره اندازی مرکز شهید زیادیان برای اشتغال معتادین با ظرفیت دوهزار و دویست نفر اشاره کرد.

سردار فدوی نیز ضمن سخنانی ابراز داشت که اگر عبادت ده جز باشد، نه جز آن تا خدمت به مردم است. در انقلاب اسلامی بیش از چهل و سه سال است خدمت‌رسانی به مردم در اولویت قرار داشته است.وی با اشاره به تحرکات اخیر دشمن گفت که جبهه باطل حتی یک پیروزی نداشته است. خدا در قرآن دو حزب خدا و شیطان را معرفی می کند و خدا اراده کرده همواره حزب خدا پیروز باشد.
وی ادامه داد همه ارکان نظام در قوی ترین وجه خود خدمت رسانی به مردم را دنبال می‌کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهدا 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تهران بزرگ / بیمارستان شهید اسدالهی افتتاح شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل ها
V
آرشیو