عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

هدف رژیم غاصب صهیونیستی فراتر از اشغال فلسطین است /هدف او ترور، وحشی گری و جاسوسی در کشورهای اسلامیست

عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه هدف رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی فراتر از اشغال فلسطین است، گفت: به انزوا کشیدن تمام کشورهای اسلامی در دومین هدف او قرار دارد. هدف او ترور، وحشی گری، جاسوسی است که بسیاری از مردم بی گناه در کشورهای مسلمانان را کشته و در این راه کشته شده اند.
هدف رژیم غاصب صهیونیستی فراتر از اشغال فلسطین است /هدف او ترور، وحشی گری و جاسوسی در کشورهای اسلامیست
1402/02/02 - 19:40
تاریخ و ساعت خبر:
147229
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، مرضیه خورشیدی در خصوص روز قدس، تجلی وحدت مسلمانان بیان کرد: روز قدس به تمامی مسلمانان و جهان اسلام تعلق دارد بنابراین بیت المقدس از نظر اسلام به عنوان مهمترین شهر فلسطین با توجه به وجود مسجدالاقصی که نخستین قبله مسلمانان در این شهر تاریخی بوده اهمیت زیادی دارد.
وی با اشاره به اینکه از آغاز هجرت پیامبر به مدینه و تا سال دوم هجری، قبله پیامبر در هنگام نماز و نیایش در بیت المقدس بود، اظهار کرد: به همین خاطر این شهر قبله نخستین، بلدالامین و حرم امن شناخته شده است.
عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه امام راحل فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، افزود: طبق بیانات روشن بینانه رهبر معظم انقلاب، صهیونیست ها 25 سال آینده را نخواهند دید و به این لحظات نزدیک شده ایم.
خورشیدی با اشاره به اینکه امروز فرهنگ مقاومت و شهادت به بزرگ ترین کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در سرعت گرفتن روند فروپاشی رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل تاثیرگذار است به این خاطر که روز مقابله با ظلم و ستم و روز وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام می باشد..
وی عنوان کرد: این روز در تاریخ اسلام، منطقه و خاورمیانه جایگاه بسیار مهمی است زیرا نمادی برای حمایت از آزادگی ملت های مظلوم است که در برابر استعمار و تجاوز زورگویان با دستان خالی در برابر آنها ایستادگی و مقاومت می کنند.
عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: امام راحل فرمودند که روز قدس روزی نیست که فقط به قدس اختصاص داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت هایی است که زیر فشار ظلم آمریکا و صهیونیست ها هستند . روزی است که مسلمانان باید مجهز شوند و سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود و در مقابل مستکبرین اعلام وجود کنند.
خورشیدی افزود: نام گذاری روز قدس باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان مهم ترین مسئله جهان اسلام، هیچگاه در ورطه فراموشی سپرده نشود و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از محدوده کشورهای اسلامی به تمام کشورهای جهان گسترش پیدا کند و این روز بزرگ به عنوان نمادی عظیم و جهانی برای مبارزه با استکبارستیزی تبدیل شود. بنابراین رژیم نامشروع صهیونیستی گرچه چندسالی است که ساحت مقدس این سرزمین را زیر چکمه های خود قرار داده اما ان شاءاالله تحولات داخلی، ناقوس رفتن و اضمحلال درونی آنها را به صدا در می آورد و بیت المقدس به آغوش جهان اسلام بازخواهد گشت. آن روز چندان دور نیست.
وی ابراز امیدواری کرد: با آزادی قدس شریف و رهایی مظلومان و ستم دیدگان از بند اشغالگران متجاوز، شاهد تحقق آرزوی امام راحل و حکم فرمایی صلح و آزادی در جهان باشیم. به تعبیر قرآن هر قدمی برای مقابله با کفار و ظالمان بر می داریم که موجب خشم کفار می شود هیمنه خودشان را در خطر می بینند.
عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: با ظلم مقابله کردن، از مظلوم دفاع کردن و با ظالم همکاری نکردن چیزی است که همه خردمنان عالم آن را می پسندند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صهیونیست، نابودی رژیم صهیونیستی، انزوای کشورهای اسلامی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو