اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی ها در سمنان برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها و نودی ها با اجرای ابوذر روحی در سمنان برپا شد.
اجتماع بزرگ دهه هشتادی و نودی ها در سمنان برگزار شد
1402/03/03 - 19:17
تاریخ و ساعت خبر:
148610
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کبری اعرابی، مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در سمنان ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: همه ساله ویژه برنامه های متعدد و متنوعی به مناسبت دهه کرامت از سوی بسیج جامعه زنان استان سمنان به همت و همکاری تمامی پایگاه های مقاومت بسیج در این استان تهیه و تدارک دیده می شود.
وی در ادامه به تعدادی از این ویژه برنامه ها از جمله برپایی همایش بزرگ پیاده روی مادر دختری با عنوان «سلام دختر باران» در مهدیشهر اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های دهه کرامت برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور مادران و دختران است.
اعرابی افزود: همایش کوهپیمایی مادر و دختر به همت تربیت بدنی حوزه حضرت مریم (س) دامغان در مکان سد شهید شاهچراغی برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: جشن بزرگ در سایه خورشید و ماه در سمنان، همایش کوهپیمایی مادران و دختران در شهرستان ارادان، اردوی تفریحی و ورزشی کریمه در دامغان، همایش کوهپیمایی مادران و دختران در دیباج، جشن بزرگ ریحانه ها در شاهرود، ویژه برنامه در مسیر عشق همراه با برگزاری ویژه برنامه های متعدد فرهتگی و ورزشی در سرخه از جمله ویژه برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به ویژه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در حال برگزاری است.
وی همچنین به اجتماع بزرگ دهه هشتادب و نودی ها با اجرای ابوذر روحی در سمنان و اشاره کرد و گفت: تا کنون برخی از این برنامه ها برگزار شده است و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب خانواده ها به ویژه مادران و دختران استان سمنان مواجه شده است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دهه هشتادی، دهه نودی، دهه کرامت، روز دختر، بسیج جامعه زنان استان سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو