جشنواره خانوادگی دارت ناشنوایان سمنان برگزار شد

جشنواره بزرگ خانوادگی دارت ناشنوایان شهرستان سمنان، به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.
جشنواره خانوادگی دارت ناشنوایان سمنان برگزار شد
1402/03/08 - 13:08
تاریخ و ساعت خبر:
148846
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از استان سمنان، جشنواره بزرگ خانوادگی دارت ناشنوایان شهرستان سمنان، به مناسبت دهه کرامت در مجموعه ورزشی الغدیر در سالن هیئت دارت و با حضور ۹۰ تماشاگر برگزار شد.
هیأت ورزش ناشنوایان، در این طرح به دنبال ایجاد فضای نشاط و فراهم آوردن تجربه انجام رشته‌های ورزشی برای فرزندان و والدین و در کنار هم بودن آنها را دنبال می‌کند تا افراد شرکت‌کننده علاوه به پیدا کردن علایق خود در ورزش و استعدادیابی، نگاهی هم به مبحث تقویت خانواده و روابط خانوادگی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه سالم داشته باشیم.
اما رتبه‌های اول تا سوم را در بخش خانوادگی این مسابقات را خانواده‌های نوحی، اسماعیلی و صندوقدار به خود اختصاص دادند.
در بخش انفرادی آقایان نیز به ترتیب احسان شمس‌الدین، آرش همتی و سید محمدعلی نبوی چاشمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش انفرادی بانوان نیز خانم‌ها حافظی، گودرزی و کرم الدین عناوین اول تا سوم این دور از مسابقات را به دست آوردند.
بر اساس این گزارش، این جشنواره باحضور محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان، معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان، سرپرست بهزیستی شهرستان سمنان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، مجتبی رضایی مسئول تربیت‌بدنی و بسیج ورزشکاران شهرستان سمنان و اعضای هیأت ورزش‌های ناشنوایان و هیأت‌مدیره کانون ناشنوایان استان سمنان برگزار شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دارت، ناشنوایان، استان سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو