صبحانه ای با یک رزمنده !

صبح نخستین روزهای بازگشایی مدارس است، راهی می شویم همراه با خنکای پاییزی و نم نمک های بارانی که گه گاه بر شیشه ماشین ترنم عاشقی می نوازد.
صبحانه ای با یک رزمنده !
1401/07/21 - 07:23
تاریخ و ساعت خبر:
142119
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان شرقی - رقیه غلامی: باور اینکه صبحانه مهمان بانوی رزمنده ای هستیم کمی شاید دور از ذهن مردم باشد ولی برای من که مدتی است با خانم صارمی آشنا هستم فرصتی است شبیه زیارت.
بله زیارت، من همیشه معتقدم دیدار با افرادی که روزگاری نه چندان دور برای دفاع از اسلام، خاک و مردم کشورمان جانانه سینه سپر کردند زیارت است و همیشه به این زیارت هایم بالیده ام.
به در منزل خانم صارمی که می رسیم همراه با مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا که خود ایشان هم از افراد گمنام و مخلص است، دق الباب می کنیم و چهره مهربان خانم صدیقه صارمی به گرمی پذیرایمان می شود.
صبحانه ساده و بی ریایی با نان و پنیر و انگور چیده می شود و من از این همه سادگی که به آن همیشه معتقدم، پر از شور و شعف می شوم و افتخار می کنم که سادگی هنوز در میان عده ای جای دارد و می توان آن را پاس داشت و مهم برکت سفره است که باید باشد و برکت سفره های ما قناعت و سادگی است که این روزها با زرق و برق دنیا در هم آمیخته و بر مدار روزمرگی گم شده است.
خانم صدیقه صارمی گریزی به دوران دفاع مقدس می زند و لبخندی شیرین چاشنی آن می شود تا اینکه می رسد به روایت راهیان نور و پنهان شدن دخترش میان رمل های فکه و تشبیه خانم صارمی به اینکه شبیه قورباغه از رمل ها بیرون آمدند و همه مات ماندند و خندیدند.
فرصت تنگ است و خانم صارمی باید در مدرسه ای که در آن تدریس می کند به موقع حاضر شود و همراهان من، سر کار خود و من در جلسه ای که در بسیج رسانه دارم.
از خانم صارمی جدا می شویم ولی اندک دیداری که با ایشان داشتیم سرآغاز خوبی برای فصل تحصیل دوباره اخلاص و سادگی مان بود برای روزهای پیش رو.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صبحانه ای با یک رزمنده !
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو