تبیین نقش هیأت‌ها در ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم

اولین نشست دبیران شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در سال ۱۴۰۲ به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
تبیین نقش هیأت‌ها در ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم
1402/03/20 - 09:52
تاریخ و ساعت خبر:
149314
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اولین نشست دبیران شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در سال ۱۴۰۲ به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران به مدت ۲ روز در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و حجت‌الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
شورایی که محقق کننده وحدت نهاد‌های فرهنگی است
در این نشست حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شنونده دبیران این شورا بود و اظهارداشت: شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور می‌تواند اتحاد مورد تأکید مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.
تبیین نقش هیأت‌ها در ترویج عفاف و حجاب
دیگر مهمان این مراسم علیرضا افشار، نماینده وزارت کشور در موضوع عفاف و حجاب بود که در خصوص نقش هیأت‌ها در ترویج حجاب و مقابله با بدحجابی توضیحاتی را ارائه کرد. دبیران شورای شبکه هیأت و تشکل‌های دینی نیز نکات و برنامه‌های خود در این خصوص را تشریح کردند.
در بخش دیگر این نشست با حضور حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در خصوص بحث محتوایی محرم ۱۴۰۲ و ترویج عفاف و حجاب در بستر محرم بحث و تبادل نظر شد.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دین،اندیشه، ترویج عفاف و حجاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو