آغاز پخش یک سریال کره‌ای جدید از تلویزیون

اولین قسمت از سریال کره‌ای «شبح را بگیر» به کارگردانی سین یون سئوب امشب ـ ۳۰ مهر ماه ـ ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.
آغاز پخش یک سریال کره‌ای جدید از تلویزیون
1401/07/30 - 18:46
تاریخ و ساعت خبر:
142380
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اولین قسمت از سریال کره‌ای «شبح را بگیر» به کارگردانی سین یون سئوب امشب ـ ۳۰ مهر ماه ـ ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این سریال به نویسندگی سو وون ـ لی یونگ جو محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانر درام ـ کمدی است و بازیگرانی همچون مون گیون یانگ، کیم سون هو، کی هون دو و ... در آن نقش آفرینی کرده‌اند.
«شبح را بگیر» روایت زندگی مون گئون یانگ در نقش یو ریونگ است. او برای حمایت از خواهرش تصمیم به انتخاب شغل افسری پلیس گرفته است. خواهر دوقلو یو ریونگ بیمار مبتلا به اوتیسم است که یو برای پیدا کردن او تصمیم می‌گیرد، به پلیس بپیوندد و با فعالیت در این کار بتواند قدمی‌برای پیداکردن او بردارد. اما او به‌خاطر حس عدالت جویی زیادی که دارد معمولا با رفتارهای تند و تیزش قوائد را رعایت نکرده و مرتب خودش را به دردسر می‌اندازد. او با گو جی سوک رییس پاسگاه آشنا می‌شود، گو جی سوک سعی می‌کند ضمن برطرف کردن خرابکاری‌های یو ریونگ با او نیز همکاری کند …
سریال کره‌ای «شبح را بگیر» در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ همان شب و ۱۱صبح روز بعد تکرار می‌شود.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اوتیسم، تلویزیون، روابط عمومی، شبکه تهران، کره جنوبی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو