مجمع بانوان هنرمند متعهد کشور با پیامی از رئیس سازمان سینمایی کشور تشکر کردند

مجمع بانوان هنرمند متعهد در پیامی از موضع گیری صریح، درست، انقلابی به هنگام و مقتدرانه رئیس سازمان سینمایی کشور تشکر کردند.
مجمع بانوان هنرمند متعهد کشور با پیامی از رئیس سازمان سینمایی کشور تشکر کردند
1401/10/01 - 10:54
تاریخ و ساعت خبر:
143712
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مجمع بانوان هنرمند متعهد کشور در پیامی از موضع گیری صریح، درست، انقلابی به هنگام و مقتدرانه رئیس سازمان سینمایی کشور تشکر کردند. در بخشی از این پیام آمده است: در دورانی که عده‌ای به خیال خام خود و متکی به شعارهای پوشالی، مجال جسارت و اهانت به ارزش‌های ملی و دینی را عین روشنفکری دانسته و برای دیده شدن‌های کذایی، به همه خدماتی که نظام برای چهره‌شدنشان ایجاد کرده، پشت کرده اند.
حضرتعالی به درستی و با اقتدار از مواضع ملی، دینی و تمدنی ایران بزرگ که همواره توصیه ی امامین انقلاب اسلامی بوده و فرزندان انقلاب را مکلف به حفظ آن نموده اند؛ دفاع کردید.
متن این پیام بدین شرح است:
انقلاب پرشکوه ایران اسلامی با همه رویش‌ها و ریزش‌هایش با همه فراز و فرودهایش و با همه رنج‌ دوران بردن‌هایش، امروز به درخت تنومندی تبدیل گشته که خار چشم دشمن و استخوان در گلوی بدخواهان و زیاده خواهان شده‌است.
اگر چه امروز دشمن به بزرگ‌نمایی ریزش‌های معدود برخی‌چهره‌ها پرداخته و به خیال خود کاسبی می‌کند؛ اما این انقلاب به داشتن عمارها، آوینی‌ها، صارمی‌ها و مالک اشتر سینمای ایران می‌بالد و برگ‌های زرین تاریخ سربلند ایران عزیز را یکی پس از دیگری ورق می‌زند.
در دورانی که عده‌ای به خیال خام خود و متکی به شعارهای پوشالی، مجال جسارت و اهانت به ارزش‌های ملی و دینی را عین روشنفکری دانسته و برای دیده شدن‌های کذایی، به همه خدماتی که نظام برای چهره‌شدنشان ایجاد کرده، پشت کرده اند.
حضرتعالی به درستی و با اقتدار از مواضع ملی، دینی و تمدنی ایران بزرگ که همواره توصیه ی امامین انقلاب اسلامی بوده و فرزندان انقلاب را مکلف به حفظ آن نموده اند؛ دفاع کردید.
اینک به نمایندگی از جامعه بانوان هنرمند متعهد، از مواضع درست، به‌هنگام، مقتدرانه و میهن‌دوستانه حضرتعالی کمال تشکر را داریم و آرزومندیم در سالهای آتی با بهره گیری از ظرفیت سینماگران متعهد، شاهد درخشش سیمای حقیقی بانوی ایرانی و تقویت سینمای عفیف باشیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پیام، مجمع بانوان هنرمند متعهد سراسرکشور،رئیس سازمان سینمایی کشور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو