تجلیل از بانوان محجبه شاغل در ادارات منطقه لشت نشا

همزمان با هفته عفاف و حجاب تجلیل از بانوان محجبه شاغل در ادارات منطقه لشت نشا به همت حوزه مقاومت خواهران و با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت.
تجلیل از بانوان محجبه شاغل در ادارات منطقه لشت نشا
1402/04/22 - 09:04
تاریخ و ساعت خبر:
150928
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، فاطمه حاجی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ،بخش لشت نشا: ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مسجد گوهر شاد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب طرح تجلیل از بانوان محجبه شاغل در ادارات با حضور فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستانی اجرا شد.


حاجی پور خاطر نشان کرد: حجاب زن همانند صدف که گوهری را در بر می گیرد سدی محکم در برابر امیال شیطانی است و زن محجبه و عفیف با استفاده از این ابزار می تواند آزادانه در جامعه به وظایف خود بدون دغدغه عمل کند.

وی افزود در میان وصایای شهداء یکی از بیشترین موارد و موضوعاتی که به چشم می خورد، فریضه حفظ عفاف و حجاب اسلامی می باشد، فریضه ای که از محکمات دین و دستورات قطعی قرآن است و امیدواریم در راستای منویات این عزیزان قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم.

حاجی پور در خاتمه از همکاری مسئولین شهرستان در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه تقدیر و تشکر کرد.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته عفاف و حجاب، تقدیر ، بانوان محجبه، بانوان شاغل در ادارت، منطقه لشت نشا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو