ترویج فرهنگ ابتذال غرب فروپاشی ارزش های اخلاقی را به همراه دارد

فعال رسانه ای با بیان اینکه شناخت چالش‌ها و تهدیدهای فضای مجازی در ترویج سبک زندگی غربی در بین نسل جوان و نوجوان گفت: شبکه‌های اجتماعی با جاذبه‌های کاذب و اغوا کننده، انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب، به منظور تغییر ذائقه و بی‌هویت کردن نوجوانان و جوانان وارد میدان شده و فعالیت می‌کند.
ترویج فرهنگ ابتذال غرب فروپاشی ارزش های اخلاقی را به همراه دارد
1401/11/10 - 08:52
تاریخ و ساعت خبر:
144937
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، با توجه به نفوذ فرهنگ غرب به ایران اسلامی و جاخوش کردن این فرهنگ در بین خانواده های ایرانی اگر چه ضرورت فرهنگ‌سازی، آموزش و ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های اجتماعی بارها و بارها به درستی تشخیص داده شده اما با وجود فعالیت‌های انجام شده، کاستی‌ها و در مواردی سپردن فرهنگ‌سازی به خود جامعه و از طرفی نفوذ جریان فکری غربی در ایران همراه با گسترش پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضرورت اهمیت این موضوع را دو چندان کرده است.
ترویج فرهنگ ابتذال غرب
زهرا کریمی در این باره در گفتگو با خبرنگار طنین یاس از گیلان گفت: ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های اجتماعی جامعه پیرامون آسیب‌ها، چالش‌ها و تهدیدات فضای مجازی باید از محورهای اساسی فعالین فرهنگی و متولیان امر باشد.
مسئول فضای مجازی سازمان جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به آسیب‌های فرهنگ ابتذال غربی و نفوذ به سبک زندگی ایرانی اسلامی افزود: ورود به زندگی مدرن و عدم پایبندی به ازدواج‌ها و تشکیل کانون گرم خانواده به سبک سنتی نگرانی بابت تولد فرزند نامشروع کشور اسلامی را دو چندان کرده که می‌طلبد با فرهنگ‌سازی درست این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.
وی با تشریح شناخت چالش‌ها و تهدیدهای فضای مجازی در ترویج سبک زندگی غربی در بین نسل جوان و نوجوان گفت: شبکه‌های اجتماعی با جاذبه‌های کاذب و اغوا کننده، انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب، به منظور تغییر ذائقه و بی‌هویت کردن نوجوانان و جوانان وارد میدان شده و فعالیت می‌کند.
به گفته کریمی تغییر سبک زندگی و رواج عدم پایبندی به خانواده پایدار به عنوان یک مولفه مدرن ممکن است میزان تولد فرزندان غیر شرعی را در جامعه افزایش داده و این موضوع برای یک جامعه اسلامی آسیب و چالشی است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
فروپاشی ارزش های اخلاقی
به گزارش طنین یاس، فرزند نامشروع یا به اعتقاد روشنفکرانه "فرزند خانواده تک والدینی"، فرزندی است که یا والد او مشخص نیست و یا از طریق رابطه جنسی نامشروع(خلاف موازین شرعی) موجودیت یافته و فروپاشی ارزش های اخلاقی در یک جامعه دارای ارزش را در پی دارد
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرهنگ غربی، ترویج ابتذال ، افول ارزش های اخلاقی، فرزندان نامشروع، کشورهای اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو