مراسم تجلیل از ۱۸ بانوی تاثیرگذار گیلانی برگزار شد

در نخستین کنگره استانی زنان تاثیر گذار گیلانی از ۱۸ بانوی تاثیر گذار در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، علمی پژوهشی و ورزشی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
مراسم تجلیل از ۱۸ بانوی تاثیرگذار گیلانی برگزار شد
1401/11/01 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
145492
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، اولین کنگره بانوان تاثیر گذار استان گیلان در بانک ملی گیلان با حضور استاندار و بانوان تاثیرگذار و رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان برگزار شد.
استاندار گیلان در این برنامه با بیان اینکه پیشینه گیلان را زنان مدیری تشکیل می‌دادند که علاوه بر خانواده‌داری در تولیدات کشاورزی نیز پیشتاز بودند، گفت:الگوی زن ایرانی اسلامی به عنوان یک خانواده پایدار و محکم برای دنیا معرفی شده است
اسدالله عباسی با تاکید بر تبلیغات دشمن علیه فرهنگ ایرانی اسلامی تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای دنیا فرهنگ غربی را به خانواده ایرانی تحمیل می‌کنند تا کانون خانواده ایرانی از هم بپاشد.
وی با تاکید بر جایگاه زن در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: معرفی الگوی زنان به جامعه مصداق تبیین و بیان حقیقت است، خودباوری به جوانان و زنان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هاست و استراتژی مهم دولت امروز تکیه به توانمندی جوانان و بانوان است.
گفتنی است در این جلسه از ۱۸ بانوی تاثیر گذار گیلانی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، علمی پژوهشی و ورزشی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گیلان، تجلیل از بانوان تأثیرگذار، الگوی سوم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو