مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

شهید چمران الگوی برجسته برای تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی است

انسیه تنوره گفت: شهید مصطفی چمران الگوی برجسته برای تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی است و اساتید دانشگاه باید سبک زندگی این شهید را در زندگی و در جهاد علمی خود سر مشق قرار دهند.
شهید چمران الگوی برجسته برای تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی است
1402/03/31 - 18:50
تاریخ و ساعت خبر:
149879
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ انسیه تنوره، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زندگی مسیر کوتاهی است اما بعضی از آدم ها در این فرصت کوتاه آن چنان نقش زیبایی را رقم می زنند که در یادها باقی می مانند. دکتر چمران از جمله کسانی است که دانشمند، مجاهد و عارفی عاشق بود است که جان خود را نثار معشوقش کرد .
وی ادامه داد: دکتر چمران تحصیلات خود را در زمینه فیزیک پلاسما از آمریکا گرفته است و می تواند باقی عمر دنیایی خود را در آنجا بگذراند و از رفاه مادی برخوردار شود، اما زیبایی دنیا نمی تواند او را از رسیدن به اهداف متعالی اش باز دارد، بنابراین ادامه انجام تکلیف خود را بعد از اتمام تحصیل در جبهه های نبرد حق علیه باطل می بیند و در این مسیر عاشقانه، عارفانه های نابی را رقم می زند و دل های آماده ای را تربیت می کند.
تنوره افزود: برای شوق پرواز، او از جمله کسانی که توانسته است قلوب را فتح کند به گونه ای که هنوز هم زندگی او سرمشق اساتیدی است که دارای روحیه جهادی هستند و عزم و اراده شان علاوه بر تدریس و آموزش ، تربیت انسان های مؤمن و متعهد دارای روحیه انقلابی است.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: شهید مصطفی چمران الگوی برجسته برای تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی است و اساتید دانشگاه باید سبک زندگی این شهید را در زندگی و در جهاد علمی خود سر مشق قرار دهند.
وی گفت: اساتید دانشگاه به فرموده مقام معظم رهبری، فرماندهان جنگ نرم دشمن هستند و باید نسل نوجوان را به عنوان افسران جنگ نرم تربیت کنند تا بتوانیم در نبرد جبهه حق و باطل پیروز شویم.
تنوره ادامه داد: شهید چمران در برهه‌های حساس تاریخی نظام در میدان حاضر بودند و جبهه سیاسی و نظامی را به اندازه جبهه علمی مهم و ضروری می دانستند زیرا حفظ کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را اولویت بر سایر امور زندگی خود می دانستند.
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز نیز در سنگر جنگ شناختی دشمن، اساتید دانشگاه باید با جهاد تبیین و امیدآفرینی نسل جوان را با واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام آشنا کنند و به مقابله با نبرد نرم دشمن بروند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید مصطفی چمران، روز بسیج، اساتید، دانشگاه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو