بازار فروش، مهمترین مشکل هنرمندان صنایع دستی در البرز

بانوی کارآفرین البرزی با اشاره به اینکه فروش ما بیشتر به صورت مجازی و حضور در نمایشگاه های سطح استان است ، گفت: اگر بستری برای فروش دائمی برایمان فراهم شود، مشکل فروش مان نیز برطرف می شود.
بازار فروش، مهمترین مشکل هنرمندان صنایع دستی در البرز
1401/10/26 - 09:17
تاریخ و ساعت خبر:
144427
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - البرز: لیلا فکری کارآفرین البرزی در گفتگو با خبرنگار "طنین یاس" گفت: همیشه دغدغه راه اندازی کسب و کار داشتم و فرمایشات مقام معظم رهبری عزم من را در این مسیر محکم تر کرد.
وی ادامه داد: اولین دغدغه من راه اندازی کسب و کاری برای فرزندانم بود، زیرا بچه هایم به سن اشتغال رسیده اند اما به دلیل تقاضای بالا شرایط کار برایشان فراهم نشده است.

فکری افزود: بنابراین در ابتدا تحقیق کردم و با توجه به بودجه و فضای محدودی که دارم، کار سفالگری را آغاز کردم.
این کارآفرین البرزی تصریح کرد: برای ورود به کار، یک اتاق شش متری داشتم و 6 میلیون تومان نیز جهت آموزش و خرید لوازم اولیه هزینه کردم.

وی گفت: اگر در اطراف تون، شخص کوره دار داشته باشید، هزینه کمتری برای راه اندازی کسب و کار لازم دارید، اما اگر نداشته باشید، حدود 30 میلیون تومان هزینه تهیه کوره می شود.
فکری ادامه داد: فروش ما بیشتر به صورت مجازی و حضور در نمایشگاه های سطح استان است که اگر بستری برای فروش دائمی برایمان فراهم شود، مشکل فروش مان نیز برطرف می شود.
این کارآفرین افزود: متاسفانه سیستم بازاریابی و فروش در کشور ما ضعیف است، در کشورهای توسعه یافته تولیدکننده دغدغه فروش ندارد، زیرا بازاریابان داوطلبانه برای فروش آثار پیشقدم می شوند.

وی بیان کرد: علاقه و پشتکار برای راه اندازی هر کسب و کاری لازم است و به نظر من مهمترین مولفه است زیرا مشکلات بسیار زیادی در مسیر کارآفرینان هست که اگر علاقه نباشد، در طی مسیر دچار بی انگیزگی می شوید.
فکری تاکید کرد: وجود محصولات مشابه چینی بسیار ارزان قیمت در بازار، مهمترین مشکل در مسیر ماست و این مهم باعث شده تولید کننده داخلی کمرش خم شده و دچار مشکل شود.

این کارآفرین گفت: من 3 فرزند دارم و زمان حضورم در کارگاه محدود است زیرا نمی خواهم تربیت بچه ها آسیب ببیند.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: برای درآمدزایی در رشته های هنری پس از تبحر، 6 ماه تلاش شبانه روزی لازم است و به راحتی درآمدزایی محقق می شود.
خبرنگار ملاحسینی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان کارآفرین، بانوی کاآفرین البرزی، هنر صنعت سفالگری ، بازار فروش، فروش اینترنتی، طنین یاس ، استان البرز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو