دبیر جشنواره اسباب‌بازی در گفتگو با «زنان نیوز»:

ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود

کامبیز آقائی گفت: ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی در راستای حمایت از توان داخلی و رونق کسب‌وکار برگزار می‌شود.
ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود
1402/02/16 - 12:35
تاریخ و ساعت خبر:
147858
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه فرهنگی «زنان نیوز»؛ کامبیز آقائی، دبیر ششمین جشنواره اسباب بازی و سرگرمی در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی باهدف معرفی ظرفیت‌ها، نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های تولیدکنندگان اسباب‌بازی کشور و در راستای حمایت از توان داخلی و رونق کسب‌وکار برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این رویداد، تولیدات اسباب‌بازی ایرانی باکیفیت، در گروه‌های کالایی: آموزشی و کمک‌آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، محصولات دانش‌بنیان، ثمره سرمایه‌گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

آقائی افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا ارتباط تولیدکننده و مصرف‌کننده بیش‌ازپیش مستحکم‌تر و همچنین دستیابی به مهم‌ترین ابزار بازاریابی و فروش در این نمایشگاه شکل مطلوبی بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: این رویداد با حضور بیش از ۶۰ واحد تولیدی در دو بخش نمایشگاه فروش و بخش جشنواره شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، نمایش عروسکی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه و... خواهد بود.

وی گفت: سال گذشته نیز این جشنواره در البرز برگزار شد اما در سطح استان بود اما امسال استان میزبان کشوری جشنواره است.
آقایی بیان کرد: سال گذشته استقبال از نمایشگاه بی نظیر بود و امیدواریم امسال نیز این مهم به وقع بپیوندند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره و نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی کشور، از تاریخ ۵ الی ۹ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی باغ گل‌ها واقع در بوستان چمران شهر کرج، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه، جشنواره، اسباب بازی، سرگرمی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو