توزیع ۱۰۰۰ بسته یلدای فاطمی توسط سپاه در شفت

فرمانده سپاه شفت گفت: سپاه با توزیع ۱۰۰۰ بسته یلدای فاطمی گرمابخش یلدای پاییزی می شود
توزیع ۱۰۰۰ بسته یلدای فاطمی توسط سپاه در شفت
1401/09/28 - 12:34
تاریخ و ساعت خبر:
143777
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان ؛ سرهنگ احمدنقدپور فرمانده سپاه شفت با اشاره به سنت صله رحم در شب یلدا ، در این باره گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و همزمان با ایام فاطمیه و ایام سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، لذا یلدای امسال متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار می گردد.
سرهنگ نقدپور افزود: در شب یلدای فاطمی سلیمانی‌ها ۱۰۰۰ بسته یلدایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی چون، میوه (پرتقال ، سیب ، انار و هندوانه) و تنقلات (آجیل) که توسط سپاه پاسداران و خیرین تهیه شده به عنوان کمک مومنانه در شب یلدا در میان خانواده‌های کمتر برخوردار شهرستان شفت و به کمک حوزه ها ، پایگاه های بسیج و قرارگاه‌های محله اسلامی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد : هدف از اجرای این برنامه که همزمان با آخرین روز پاییز و به مناسبت بلندترین شب سال(یلدا) برگزار می شود، بدنبال زنده نگه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار شهرستان هستیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شب یلدا، یلدای فاطمی، بسته های یلدایی، کمک مؤمنانه، استان گیلان، شهرستان شفت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو