یازدهمین رویداد ملی تا ثریا در گیلان برگزارشد

رویدادسرمایه‌گذاری بر طرح های دانش بنیان تحت عنوان"تا_ثریا" به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در استان گیلان و سازمان بسیج مهندسین صنعتی، عمران و معماری استان گیلان برگزارشد.
یازدهمین رویداد ملی تا ثریا در گیلان برگزارشد
1401/11/11 - 22:30
تاریخ و ساعت خبر:
145096
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رویدادسرمایه‌گذاری بر طرح های دانش بنیان تحت عنوان"تا_ثریا" به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در استان گیلان و سازمان بسیج مهندسین صنعتی، عمران و معماری استان گیلان برگزارشد.
این رویداد ملی و مسئله‌محور «تا_ثریا» بامشارکت پارک علمی و فناوری، شهرک‌های صنعتی،مراکز رشد و فناوری دانشگاه ها باحضور سرمایه گذاران کشوری و استانی با هدف شبکه‌سازی و تسهیل سرمایه‌گذاری در راستای تقویت تولید دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین در دانشگاه گیلان برگزار شد.
گفتنی است در این رویداد تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور استان حضور داشتند و در پایان این رویداد از صاحبان سه طرح برتر فناورانه با اهدای جوائزی تقدیر بعمل آمد.
در این رویداد نمایندگان سرمایه گذارانی از خارج استان مانند«صندوق باور بنیاد مستضعفان»، «شرکت صنایع پیشرفته رضوی»، «صندوق پژوهش دانشگاه تهران» و «هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج» حضور داشتند و قرار بر این است که در چند طرح فناورانه شرکت های دانش بنیان متقاضی تامین مالی، سرمایه گذاری خواهند نمود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ییازدهمین رویداد ملی تاثریا ، گیلان ، دانش بنیان، " تاثریا" ، شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو