سازماندهی ۱۲ هزار ورزشکار زن در سیستان و بلوچستان

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۲ ورزشکار بانوی این استان به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.
سازماندهی ۱۲ هزار ورزشکار زن در سیستان و بلوچستان
1401/11/13 - 11:57
تاریخ و ساعت خبر:
145281
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سیستان و بلوچستان : فهیمه موسوی، معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با زنان نیوز در زاهدان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهارداشت: این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دو ومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: با وجود استعدادهای خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان آنان در بسیاری از رشته‌ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و وزنه برداری در عرصه ملی خوش درخشیدند.
معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.
وی از برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه دهه فجر برای بانوان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: امسال همزمان با دهه فجر ۱۰۰ برنامه ویژه بانوان استان برگزار می‌شود که طرح طبیعت گردی و برگزاری جشنواره دا از مهمترین آنهاست.
به گزارش بسیج بیش‌از ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ورزشکاران زن سیستان و بلوچستان، 13 هزار ورزشکار زن، معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو