پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی چهار روز آینده را صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد.
پیش‌بینی آب‌وهوای تهران طی روزهای آینده
1401/12/26 - 22:41
تاریخ و ساعت خبر:
146080
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان طی چهار روز آینده را صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد.
با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران طی چهار روز آینده صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که امروز در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید (به ویژه در بخش‌های جنوبی استان) و در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی استان گاهی با رگبار پراکنده مورد انتظار است.
از یکشنبه شب با فعالیت سامانه بارشی افزایش ابرناکی و ابتدا در ارتفاعات و سپس از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در سطح استان گاهی رگبار و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
در روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایش دما و روز سه‌شنبه کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۷ اسفندماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین‌آباد با کمینه دمای منفی ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
ایسنا
انتتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان تهران، رعد و برق، ماهواره، وزش باد، هواشناسی ،،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
محیط زیست
V
آرشیو