زهره الهیان : از نخستین نمایندگانی هستم که شفافیت آرا را داوطلبانه امضا کردم!

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود ، نوشت: پیرامون #طرح_شفافیت_آرا، از اولین نمایندگانی بوده ام که شفافیت آرا را داوطلبانه امضاء نموده ام. اطلاعات غلطی که در فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب می کنم!
زهره الهیان : از نخستین نمایندگانی هستم که شفافیت آرا را داوطلبانه امضا کردم!
1402/03/01 - 13:46
تاریخ و ساعت خبر:
148528
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اواسط تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲، مالک شریعتی نماینده مردم تهران، از آغاز به کار سامانه شفافیت آراء نمایندگان در سایت پارلیران خبر داد و گفت: این سامانه به صورت آزمایشی و داوطلبانه فعالیت خود را آغاز کرده است.
سامانه‌ای که در مرحله اول ۷۹ نماینده مجلس شورای اسلامی، داوطلبانه رای خود را درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی در معرض دید وکلایشان گذاشتند؛ با انتشار این خبر در رسانه‌ها، در مرحله دوم ۴۳ نماینده و در مرحله سوم ۱۸ نماینده به این سامانه پیوستند و آراء خود را شفاف کردند.

نام یکی از بانوان نماینده مردم تهران نیز در لیست نمایندگانی است که به جمع شفاف کنندگان آرا پیوسته اند و حتی می توان گفت که وی از نخستین افراد و حامیان این طرح می باشد .

زهره الهیان که با انتشار نظر خود در فضای مجازی و اکانت شخصی اش در توئیتر بر این موضوع تأکید داشته، کسی است که به غلط عامدا یا سهوا ! نام او از لیست نمایندگانی که آراء خود را داوطلبانه شفاف سازی می کنند، حذف شده است!
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر زهره الهیان، طرح شفاف آرا ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
توئیتر
V
آرشیو