موشک فتاح، شکارچی سمانه های سپر ضد موشکی استکبار جهانی !

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود نسبت به رونمایی ازموشک هایپر سونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
موشک فتاح، شکارچی سمانه های سپر ضد موشکی استکبار جهانی !
1402/03/17 - 09:35
تاریخ و ساعت خبر:
149231
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - موشک" فتاح " نامی است که مقام معظم رهبری روی جدید ترین موشک هایپر سونیک، دستاورد راهبردری هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته اند. این موشک قادر است از تمامی سامانه های سپر موشک عبور کند . ایران اسلامی با ساخت این موشک، جزء چهار کشور دارای این فناوری شد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رونمایی از این موشک نوشت :

« رونمایی از موشک بالستیک هایپر سونیک فتاح، میخی برتابوت ارتش استکبار در جهان بود. آمریکا و همپیمانانش می دانند بعد از این در صورت درگیری، سامانه های سپر ضد موشکی آنهاست که به وسیله موشک فتاح شکار می شود. »

رسانه‌های خارجی در گزارش‌هایی رونمایی تهران از موشک‌ هایپرسونیک «فتاح» را بازتاب دادند. جروزالم‌پست نیز با بازتاب رونمایی از موشک فتاح، نقل‌قول سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه را منتشر کرد و نوشت: «موشک هایپرسونیک فتاح می‌تواند ظرف ۴۰۰ ثانیه به اسرائیل برسد».

یواس‌نیوز نیز از رونمایی ایران از موشک نسل جدید تهران خبر داد و نوشت: موشک‌های هایپرسونیک قادرند دست‌کم پنج‌برابر سریع‌تر از سرعت صوت و در مسیری پرپیچ‌وخم پرواز کنند؛ قابلیتی که رهگیری آن را دشوار می‌کند.
العربیه با تیتر «رونمایی ایران از نخستین موشک هایپرسونیک موسوم به فتاح» به این موشک پرداخت و نوشت: انتشار رسمی این خبر احتمالا نگرانی غرب درباره توانمندی‌های موشکی تهران را تشدید خواهد کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
موشک فتاح، رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، موشک رادار گریز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
توئیتر
V
آرشیو