استاد و کارشناس مسائل دینی و مذهبی:

حضرت فاطمه الزهرا(س) آغازگر نهضت روشنگری در مقابل جریان نفوذ است/انقلاب اسلامی ایران امتداد غدیر خم

مسئول بسیج طلاب در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: دشمن با تحریف در باورها، نگرش ها و اندیشه ها تغییر ایجاد می کند و در غدیر خم با تحریف سعی میکرد باور ها را نسبت به علی ابن ابیطالب تغییر داده و دین را از مسیر خودش خارج کند.
حضرت فاطمه الزهرا(س) آغازگر نهضت روشنگری در مقابل جریان نفوذ است/انقلاب اسلامی ایران امتداد غدیر خم
1402/04/14 - 09:17
تاریخ و ساعت خبر:
150478
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام سید امیدعلی موسوی در گفتگو با خبرگزاری زنان نیوز از اصفهان، با اشاره به اهمیت عید غدیر اظهار کرد: مساله عید غدیر خم از اعیاد مهم ما شیعیان است و در این روز با یک دعوت عمومی برای ولایت امیرالمومنین تعهد گرفته شد و درضمن تاکید بر این است که شاخص، ملاک و معیار حق امیرالمومنین هستند.
وی با بیان این مطلب که در مسئله غدیر، مسئله دشمن شناسی امر مهمی است که باید به آن توجه کنیم گفت: به موازات جهاد تبیین که پیامبر(ص) در غدیر خم انجام دادند یک جریان نفاق پدید آمد که آورندگان سقیفه هستند و موجب انحراف اسلام و دین از مسیر خودش گردید و امروز هم رهبر معظم انقلاب، بر مسئله دشمن شناسی تاکید کرده و فرمودند دشمن شناسی این نیست که ما بدانیم فلان جریان، یا فلان کشور، یا فلان سازمان دشمن ما هستند، دشمن شناسی این است که ما در لحظه بدانیم که دشمن چه طرحی برای امروز ما دارد حال چگونه توانستند غدیر خم را دچار انحراف بکنند یا به تعبیر امروزی ها جنگ روانی، عملیات روانی، جنگ رسانه ای توانستند این کاررا انجام بدهند.
مسئول بسیج طلاب در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: دشمن با تحریف در باورها، نگرش ها و اندیشه ها تغییر ایجاد می کند و در غدیر خم با تحریف سعی میکرد باور ها را نسبت به علی ابن ابیطالب تغییر داده و دین را از مسیر خودش خارج کند.
وی افزود: امروز هم دقیقا انقلاب اسلامی امتداد غدیر خم و در واقع 22 بهمن احیای غدیر خم است؛ امروز هم دشمن تمرکزش بر بحث جنگ نرم، عملیات روانی، تبلیغات، رسانه با مطالب فریبنده ، با تحریف ، با دروغ است که مهمترین کارشان دروغگویی است و کمترین کارشان تهمت است که به هر کار خلافی دست میزنند و به هیچ عهد اخلاقی و انسانی پایبند نیستند و قطعا دشمن به قصد دگرگونی باورها تفکر غرب گرا را برکشور مسلط کرده و با تاثیر منفی بر رشد اقتصادی کشور، در صدد ضربه زدن به اسلام است.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه زنان نقش مهمی در ولایت پروری دارند و حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اولین مدافع ولایت هستند خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) آغازگر نهضت روشنگری در مقابل جریان نفوذ است.
وی تاکید کرد: یکی از دلایل موفقیت امام (ره) این بود که امام زن را ضعیف ندید، نگاه حضرت امام (ره)و حضرت آقا به حضرت صدیقه طاهره(س) یک نگاه متفاوتی بوده و نگاه به زن قدرتمند است و به یک قهرمان، قهرمان جهاد کبیر،،قهرمان جهاد تبیین تعبیر می شود.
انتهای پیام/*/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غدیر خم، فاطمه زهرا سلام الله، فاطمه زهرا(س) و جهاد تبیین، انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو