برگزاری نشست تخصصی کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در استانداری گیلان

دومین نشست تخصصی کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در استانداری گیلان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، مدیرکل زنان و خانواده استانداری، رییس کمیته زنان دفاع مقدس و عاشوریان سرپرست سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان برگزار شد.
برگزاری نشست تخصصی کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در استانداری گیلان
1402/04/21 - 12:23
تاریخ و ساعت خبر:
150879
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان دومین نشست تخصصی کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در استانداری گیلان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، مدیرکل زنان و خانواده استانداری، رییس کمیته زنان دفاع مقدس و عاشوریان سرپرست سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان برگزار شد.
در این نشست بهروز جلایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گیلان اظهار کرد:مردان حقیقی و واقعی همسران دختران خود را به خوبی تکریم می‌کنند چرا که در آیات قرآن و روایات اهل بیت علیه السلام زنان در جایگاه والایی قرار دارند.
وی با اشاره به ماجرای واقعه گوهرشاد گفت: در طول تاریخ زنانی داشتیم که به خاطر حفظ حیا و عفت به ویژه در زمان دستور کشف حجاب رضاخانی در خانه مانده و بیرون نیامدند تا از عفت و حیای خود حفاظت کنند.
گفتنی است در این نشست اعضای کمیته به ارائه عملکرد دستگاه خود در حوزه زنان پرداخته و مصوباتی درخصوص اجرای دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت نیز تصویب شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نشست تخصصی کمیته زنان دفاع مقدس گیلان، شهدای زن، زنان ایثارگر ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو