وقتی حال و هوای فرهنگی بوستان های شهر معطر به عطر تقدس خوب نیست !

مدتی است که حال بوستان‌های شهرخوب نیست! شهری که تقدس دارد و همیشه در همه دوران‌ها به برکت وجود بانوی کرامت حضرت معصومه سلام الله مأمن مؤمنین و صلحا بوده است
وقتی حال و هوای فرهنگی بوستان های شهر معطر به عطر تقدس خوب نیست !
1402/04/25 - 20:01
تاریخ و ساعت خبر:
151141
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم، سمیرا غفوری منش از کنشگران اجتماعی در یادداشت خود آورده است: سلام بر مردان غیور سرزمینم، سلام بر مردان بی‌ادعا و غیرتمندی که در سایه امنیتی که به برکت وجودشان است زندگی می‌کنم. سلام بر دلاور مردان مخلص نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، مدافعان حقیقی و گمنام کشورم.
مدتی است که حال بوستان‌های شهرخوب نیست!! حال بوستان‌های شهری که تقدس داشته و همیشه و در همه دوران‌ها به برکت وجود بانوی کرامت حضرت معصومه سلام الله مأمن مؤمنین و صلحا بوده است.
اما چند صباحی است که بوستان‌هایش دیگر رنگ مقدس بودن ندارند و حتی بیش از آن رنگ ضد تقدس گرفته‌اند، خواهران و برادران‌ایمانی من تاب دیدن گناه و فساد را در این بوستان‌ها نداشته و به خاطر عدم امنیت و آرامش روانی خود و فرزندانشان کم کم تصمیم به ترک صحنه گرفته و اوضاع بد و بدتر شده است.
کم کم! بذر نا‌امیدی از اینکه بوستان‌های شهر ، شهر مقدس من از دست مردم متدین قم گرفته شده و به جولانگاه اراذل و اوباش و ولنگاران تبدیل شده در دل‌ها کاشته شد؛ دیگر حال دلمان خوب نبود!!
تا اینکه مدتی است‌امید بر دل‌ها نقش بسته با وجود برادران مؤمن و غیور که خالصانه و مجدانه با هر عنوان و سمتی به فرموده رهبرم عمل نموده و‌امید را به قلب‌هایمان هدیه دادند و شهر مقدس من را از لوث وجود ناهنجاری‌های اخلاقی و رفتاری پاک‌سازی می‌کنند.
و اینک‌امید می‌رود بوستان‌های شهر هم هوای پاکی داشته باشند و هم زمینی پاک برای تفریح کودکان، زنان و مردان متدین سرزمینم.
برادران غیورم تشکر.... از طرف مردم متدین شهر مقدس قم تشکر و سپاس...
به قلم سمیرا غفوری متش
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قم، بوستان های قم، وضعیت فرهنگی ، عفاف و حجاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو