مسؤول امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور:

گذر تئاتر در مناطق محروم برگزار شد/ اصفهان صدرنشین تئاترهای خیابانی

مسئول امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: اجرای خیابانی گذر تئاتر برای نخستین بار در مناطق محروم برگزار شد که با استقبال خوبی نیز همراه بود.
گذر تئاتر در مناطق محروم برگزار شد/ اصفهان صدرنشین تئاترهای خیابانی
1402/04/31 - 11:36
تاریخ و ساعت خبر:
151405
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زینب احمدی، مدیر امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور از رویداد ملی تئاتر خیابانی گذر خبرداد و گفت: رویداد ملی تئاتر گذر ۸ تا ۳۱ تیرماه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی و با تمرکز بر هویت فردی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه و در خلال سالروز عفاف و حجاب این رویداد در قالب‌های دانشجویی و خانوادگی با بیش از ۳۰۰ اجرا در سطح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در استان‌های کشور اجرا شد.
احمدی اضافه کرد: اکثر استان‌ها در این طرح شرکت کردند و بعضی استان‌ها تقریبا ۲۰۰ اجرا داشتند که در صدر آن‌ها اصفهان و پس از آن فارس و مازندران بوده است.
وی با تاکید بر ظرفیت بسیار بالای استان‌ها در زمینه تئاتر گفت: هنر تئاتر به واسطه ظرفیت بالایی که در سطح کشور داشت انتخاب شد و حدود ده نمایشنامه‌ نیز توسط نویسندگان مطرح نگارش و به مراکز استان‌ها ارسال شد.
مدیر امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور در پایان اظهار کرد: تئاتر گذر در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار نیز اجرا شد که با استقبال خوبی چه در بخش روستایی و چه در بخش شهری همراه بود.


آتنا جعفری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رویداد ملی تئاتر خیابانی، تئاتر خیابانی گذر،مسئول امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو