با حضور نمایندگانی از ایران؛

بیست‌وپنجمین نمایشگاه ادبیات غیرداستانی مسکو برگزارشد

بیست و پنجمین نمایشگاه ادبیات فکری غیرداستانی مسکو توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با حضور نمایندگانی از ناشران ایرانی در گاسینی دوور برگزار شد.
بیست‌وپنجمین نمایشگاه ادبیات غیرداستانی مسکو برگزارشد
1402/09/18 - 20:23
تاریخ و ساعت خبر:
177443
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بیست و پنجمین نمایشگاه ادبیات فکری غیرداستانی مسکو توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با حضور نمایندگانی از ناشران ایرانی از ۹ تا ۱۴ آذر در مرکز نمایشگاهی گاسینی دوور برگزار شد.
این نمایشگاه که هرساله به معرفی ناشران و آثار برگزیده حوزه ادبیات غیر داستانی به مخاطبان می‌پردازد، در بیست و پنجمین دوره‌ی خود نیز با ۴۸ هزار بازدیدکننده طی ۴ روز در زمره رویدادهای برگزیده قرار گرفت. همچنین مکتوبات فرهنگی ایران نیز عرضه و معرفی شد.
«انتشارات بین‌المللی نخل سبز» متعلق به نهضت ملی ترجمه توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه، کتاب‌های ترجمه شده به زبان روسی را عرضه کرد که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.
در نمایشگاه ادبیات فکری غیرداستانی، ۳۰۰ ناشر از روسیه و دیگر کشورها آثار خود را به مخاطبان حرفه‌ای مرتبط با انتشارات کتاب، منتقدان ادبی، مترجمان و خوانندگان ادبیات کیفی ارائه کردند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایران، روسیه، مسکو، بیست و پنجمین نمایشگاه ادبیات غیرداستانی مسکو، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو