دومین یادواره شهدای زن شهرستان قدس برگزار شد

دومین یادواره شهدای زن شهرستان قدس با حضور خانواده معظم شهدا ، مردم و مسئولین در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
دومین یادواره شهدای زن شهرستان قدس برگزار شد
1402/11/17 - 07:01
تاریخ و ساعت خبر:
189784
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: همزمان با دهه مبارک فجر دومین یادواره شهدای زن شهرستان قدس با حضور خانواده معظم شهدا ، مردم و مسئولین در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس در این یادواره بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره شهدای زن شهرستان قدس به همت بانوان عفیفه فعال در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و خدمات رسان در شهرستان برگزار شد .
حفیظی خاطر نشان کرد : شهرستان قدس سه بانوی شهیده را در دامن خود پرورش داده است که در ابعاد مختلف اجتماعی فعال بوده اند . این نشان دهنده آن است که بانوی ایرانی در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، محرومیت زدایی و... همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی حضور پر رنگ و اثر گذار داشته است .
وی در ادامه تصریح کرد : این برنامه ذیل کنگره ملی شهدای استان تهران برگزار شد که امیدواریم مجموعه این فعالیت ها در راستای افزایش نشاط اجتماعی و پیشرفت در حوزه های مختلف مثمر ثمر باشد .
حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس نیز با تاکید بر تاثیر گذاری زنان در خانواده و اجتماع عنوان کرد : در آخر الزمان برای دین فرزندانمان نقشه کشیده اند .
وی بیان کرد: در مباحث تربیتی نقش اول را زنان و مادران باید ایفا کنند ، بچه ها و خانواده تان امانت الهی نزد شما می‌باشند ، باید برای دین و تربیتشان نقش آفرینی کنید . محیط خانه را محیط بندگی ، نورانیت و معنویت قرار دهید و فرزندان پاک تربیت کنید تا در اجتماع حاضر شده و نقش آفرینی کنند .
در پایان این یادواره از خانواده های محترم شهدای زن و دیگر شهدای شهرستان تقدیر به عمل آمد .
خبرنگار : پریسا کسائی
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دومین یادواره شهدای زن، شهرستان قدس، حسینیه شهدای گمنام، سه بانوی شهیده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو