در بیانیه‌ای از امور خانواده کارکنان سازمان بسیج تاکید شد؛

مشارکت خانواده کارکنان سازمان بسیج مستضعفین در انتخابات

امور خانواده کارکنان سازمان بسیج در بیانیه‌ای نسبت به انتخابات و شرکت در آن توسط خانواده کارکنان سازمان بسیج، تاکید کرد.
مشارکت خانواده کارکنان سازمان بسیج مستضعفین در انتخابات
1402/12/10 - 21:00
تاریخ و ساعت خبر:
190725
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امور خانواده کارکنان سازمان بسیج در بیانیه‌ای نسبت به انتخابات و شرکت در آن توسط خانواده کارکنان سازمان بسیج، تاکید کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
«حضور مردم در صحنه‌های انتخابات به معنای قدرت ملّی است و این چیزی است که دشمن از آن ملاحظه میکند؛ این پشتوانه‌ی امنیّت ملّی ما است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌‏ها و فتنه‏‌های شوم خود و با بهره‌‏گیری از تمام ظرفیت‏‌های رسانه‌‏ای و هجمه تبلیغاتی، سعی در کمرنگ کردن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه‌‏ای وارد ‏کند.

شکل‏‌گیری مجلسی کارآمد و انقلابی در امتداد پیروزی‏‌های متعدد بر دشمن، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق‌‏های رأی محقق می‌شود، بیانات صریح رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره برگزاری پرشور انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲، حجت را بر همگان تمام کرد.

بنابراین در این شرایط خطیر خانواده های ولایت‌مدار سازمان بسیج مستضعفین بدون هیچ‌گونه اقدام جانبدارانه سیاسی نسبت به احزاب و نامزدهای انتخابات با نقش آفرینی مؤثر در تحقق راهبردهای مورد انتظار مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏‌های رأی، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‌‏رسانند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه ، امور کارکنان سازمان بسیج مستضعفین ، انتخابات، حضور حداکثری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو