در حاشیه نشست ۶۸ کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل صورت گرفت؛

دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان

در سومین روز برگزاری نشست ۶۸ کمیسیون مقام زن، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با ناریک مکارتچیان، وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار انسیه خزعلی با وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان
1402/12/24 - 22:37
تاریخ و ساعت خبر:
191134
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در سومین روز برگزاری نشست ۶۸ کمیسیون مقام زن، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با ناریک مکارتچیان، وزیر خانواده و خدمات اجتماعی ارمنستان، دیدار و گفت‌وگو کرد
خزعلی ضمن اشاره به نشست دوم زنان تأثیرگذار در ارمنستان، ابراز امیدواری کرد که بانوان سرآمد و تأثیرگذار دو کشور شناسایی شوند و این ظرفیت جهت کمک به خودکفایی و رشد بیشتر بانوان، ارتقای ارتباطات و بهره‌برداری از توانمندی بانوان دو کشور استفاده شود.
ایجاد مشاغل منعطف برای بانوان، استفاده از پلتفرم‌های برخط برای حمایت از عرضه و فروش تولیدات بانوان دو کشور، حمایت از خانواده و همکاری در مقابله با الگوهای انحرافی و روایت‌های مجعول جنسیت و خانواده علی‌الخصوص نشر «ایده جنبش جهانی تعهد به خانواده»، و گسترش دیپلماسی عمومی با بهره‌مندی از اشتراکات و علقه‌های فرهنگی دو کشور از دیگر بیانات معاون رئیس جمهور کشورمان بود که مورد توجه و تأیید طرف ارمنستانی قرار گرفت.
مکارتچیان ضمن ابراز خرسندی از همکاری با کشورمان در خصوص مسائل زنان و خانواده، کشور خود را حامی خانواده معرفی نمود و از تلاش‌های کشورمان در دهه‌های متوالی برای رسیدگی به خانواده‌های جنگ‌زدگان و شهدا تقدیر کرد.
وی تجارب ایران در توانمندسازی بانوان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و از پیشنهادات معاون رئیس جمهور کشورمان در راستای همکاری سازنده و توسعه تعاملات استقبال نمود.
از دیگر اعضای هیأت ارمنستان، یکی از نمایندگان مجلس این کشور بود که ضمن اشاره به اشتراکات و سابقه فرهنگی دو کشور، از احترام جمهوری اسلامی ایران به ارامنه ساکن در ایران و حفظ میراث فرهنگی ایشان تشکر و بر توسعه مناسبات تاکید کرد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، دیدار و گفتگو،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو