جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.
جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز
1403/02/01 - 17:03
تاریخ و ساعت خبر:
192311
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران رسید، افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام گرفت.
بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران رسید، افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام گرفت.
بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ بلیت تک سفره مترو که فعلاً ۳,۳۰۰ تومان است، برای امروز حداکثر مبلغ ۴,۳۰۰ تومان شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ رخ داده است.
همچنین بهای بلیت برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش یافته است و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش داده شد و و به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد داشته است و در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز شاهد رشد ۴۰ درصدی هستیم.
بر اساس مصوبه شورای شهر امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی نیز ۴۵ درصد است و این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اتوبوس، تاکسی، شورای اسلامی شهر تهران، شورای شهر، مترو ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو