ترافیک فوق سنگین در خروجی شرق تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محور‌های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.
ترافیک فوق سنگین در خروجی شرق تهران
1403/01/22 - 22:08
تاریخ و ساعت خبر:
191967
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محور‌های هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.
سرهنگ ایرج کهریزی در پردیس، با اشاره به افزایش بار ترافیکی با شروع تعطیلات عید سعید فطر اظهار داشت: هم اکنون تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران از جنوب به شمال دارای ترافیک پر حجم سنگین و کم سابقه است، به طوری که از اتوبان شهید بابایی تهران به سمت محور هراز و فیروزکوه ترافیک آغاز شده است.
وی افزود: ترافیک در ورودی شهر‌های پردیس، بومهن، رودهن، گیلاوند و فیروزکوه بسیار سنگین و تردد با کندی حرکت مواجه است.
رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: ترافیک شدید امروز در تمامی محور‌های شرق استان تهران کم سابقه بوده و همکاران پلیس راه و راهور در حالت آماده باش جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران قرار گرفتند.
سرهنگ کهریزی یادآور شد: اعمال محدودیت تردد کامیون و کامیونت از روز گذشته در محور‌های شرق استان تهران اعمال شده و در صورت نیاز محور هراز از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و در صورت الزام بودن، سفر خود را مدیریت کنند و زمان رفت و برگشت سفر به روز ابتدا و انتهای تعطیلات موکول نکنند.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آماده باش، امام رضا، پلیس راه، ترافیک، شرق استان تهران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو