خبرگزاری زنان ایران

بزرگ مردانی از جنس خدمت در خطه آذربایجان به بهشت پر کشیدند

تبریز-چه جمعی سبکبالانه و بزگ مردانی از جنس خدمت دیروز از استان ما به بهشت پرکشیدند چه مهمانانی با میزبانان کنار هم سوختند و دلهایمان را سوزانیدند.خداوندا !
بزرگ مردانی از جنس خدمت در خطه آذربایجان به بهشت پر کشیدند
1403/03/01 - 11:01
تاریخ و ساعت خبر:
193566
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از آذربایجان شرقی ، مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی در پیام تسلیت گفت:رئیس جمهور مخلص، مجاهد و خستگی ناپذیر کشورمان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران آسمانی شد و با همراهان انقلابی شان نماینده معزز مقام معظم رهبری و امام جمعه مردمی و محبوب تبریز حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم و استاندار جوان و ولایی و امام رضایی دکتر رحمتی در کنار وزیر امورخارجه دکتر امیر عبداللهیان کمک و یار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ملکوت اعلی پیوستند
این ضایعه بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و همه عاشقان ایران و انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

.تلاش زایدالوصف این مرد متواضع، زاهد و بلندهمت ترازی از خدمت بی منت را پیش روی خدمتگزاران ملت گشود و امید را در دلهای محرومان زنده کرد که دستیابی به آن جز با عشق جگرسوز به مردم ممکن نیست.

مرضیه طهمورثی با اظهار تاسف بیان نمود:چه جمعی سبکبالانه و بزگ مردانی از جنس خدمت دیروز از استان ما به بهشت پرکشیدند چه مهمانانی با میزبانان کنار هم سوختند و دلهایمان را سوزانیدند.خداوندا ! ایشان و یارانش را بهشتی و همه ما را ذیل رحمت واسعه خود عاقبت به خیر به سوی کمال مطلق خویش رهنمون کن.
به قله می رسیم و ناامیدی و خستگی ممنوع است هر چند دلسوخته ایم ولی چشم به ولی امرمان دوخته ایم.

وی گفت:بسیج به حول و قوه الهی راه آن مرد بزرگ را به قدر وسع خود پی گرفته و سهم خود را در این حرکت بزرگ الهی ایفا خواهد کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تسلیت،تبریز،طهمورثی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو