مراقب رانندگی در تهران خلوت باشید

در روزهایی به سر می‌بریم که تهران حسابی خلوت شده و خیلی‌ها در شمال کشور به‌سرمی‌برند و عده‌ای هم در باقی نقاط کشور در حال سیروسیاحتند.
مراقب رانندگی در تهران خلوت باشید
1403/03/17 - 20:38
تاریخ و ساعت خبر:
194248
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در روزهایی به سر می‌بریم که تهران حسابی خلوت شده و خیلی‌ها در شمال کشور به‌سرمی‌برند و عده‌ای هم در باقی نقاط کشور در حال سیروسیاحتند.
خیابان‌ها و بزرگراه‌ها هم در این چند روز کمتر رنگ ترافیک به‌خود دیده‌اند و راننده‌ها خوشحال هستند که می‌توانند راحت در تهران تردد کنند.اما نکته قابل توجه در خلوتی پایتخت این است که برخلاف تصور عموم، روزهایی که خودروی کمتری در خیابان‌ وجود دارد، معمولا آمار تصادفات شهری بالا می‌رود.
دلیلش این است که برخی از راننده‌ها از خلوتی خیابان و بزرگراه استفاده کرده و تا جایی که می‌توانند سرعت می‌روند. اینجاست که اگر در یک لحظه کنترل خودرو از دست‌شان خارج شود، فاجعه به بار می‌آید. عده‌ای هم با انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی، علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر شهروندان آسیب می‌رسانند.
دسته سوم کسانی هستند که به‌اصطلاح راننده آماتورند و فکر می‌کنند این روزهای خلوت بهترین موقع برای رانندگی تمرینی است، اما معمولا برخی از همین راننده‌ها به‌خاطر نداشتن مهارت در رانندگی موجب تصادف و به دردسر انداختن خودشان و دیگران می‌شوند.
خلاصه که پلیس راهور این روزها در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران برای کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارد و حواسش به رانندگان متخلف هست. شما هم بهتر است در این چند روز با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و گول این خلوتی را نخورید.
همشهری آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پایتخت، پلیس راهور، تصادف، خودرو، شهر تهران ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو