کاهش دمای هوای تهران از فردا/ پیش‌بینی وزش باد شدید

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دمای هوای تهران از فردا تا سه شنبه (۱۳ تا ۱۵ خرداد) و وزش باد شدید تا خیلی شدید در نیمه جنوبی و غربی استان خبر داد.
کاهش دمای هوای تهران از فردا/ پیش‌بینی وزش باد شدید
1403/03/12 - 13:50
تاریخ و ساعت خبر:
194042
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش باد در نیمه جنوبی و غربی و افزایش ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
در نیمه جنوبی و غربی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، گاهی با خیزش گرد و خاک با احتمال کاهش موقت دید و در ارتفاعات گاهی رگبار باران و وزش شدید موقت با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.
امروز (۱۲ خرداد) افزایش نسبی دما و در نقاط پرتردد شهری افزایش آلاینده ازن و از فردا تا سه شنبه (۱۳ تا ۱۵ خرداد) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۱۳ خرداد) صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۴ خرداد) صاف تا کمی ابری، افزایش باد، گاهی وزش باد شدید، با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزش باد شدید کاهش دما رگبار باران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
محیط زیست
V
آرشیو