معاون بسیج محلات و مساجد و سازمان بسیج مستضعفین:

ایجاد ۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد و بسیج

سردار بابا احمدی در دومین آئین ملی تکریم فعالان مسجد با اشاره به احیای ۴۶۰ مسجد در کشور بر لزوم ایجاد ۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد و بسیج تاکید کرد
ایجاد ۵۰ هزار محله اسلامی با محوریت مساجد و بسیج
1403/05/30 - 11:00
تاریخ و ساعت خبر:
197036
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دومین آئین تکریم فعالان مساجد همزمان با روز ملی مسجد در شبستان امام علی (ع) مسحد مقدس جمکران برگزار شد.
در این مراسم که به منظور گرامیداشت و نکوداشت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی تحت عنوان مثل ابراهیم برگزار شد، از چهل مسجد و سیصد و سیزده فعال برتر مسجدین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در ابتدای مراسم سردار حیدر بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بخشی از صحبت های شهید مغفوری از همرزمان شهید سلیمانی گفت پایگاه های بسیج سفارتخانه های امام زمان (عج) هستند.
وی در ادامه با اشاره اینکه سال گذشته اول آئین تکریم فعالان مساجد به نام مثل مصطفی و به یاد شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد وی را یکی از پرورش یافتگان و تربیت یافتگان مسجد دانست افزود امسال نیز این آئین را به نام سید ابراهیم رئیسی و به یاد او تحت عنوان مثل ابراهیم برگزار می کنیم.
چرا که رئیس جمهور شهید در سه سال ریاست جمهوری خود در جهت اعتلای مساجد و دانشگاه ها تلاش و همت بسیاری را انجام داد.
معاون بسیج محلات و مساجد و سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مساجد باید به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرند خواست مقام معظم رهبری مبنی بر اعتلای مساجد اشاره کرد گفت: به حمد الله هفتاد و نه درصد پایگاه های بسیج در مساجد و پنج درصد دیگر در امکان مقدسه مشغول به فعالیت هستند و دویست چهل شش مسجد با همت بسیجان ائمه اطهار و ائمه محترم جمعه بسیج طلاب احیا شده است.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون بسیج محلات سازمان بسیج مستضعفین آئین تکریم فعالان مساجد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو