تولیت مسجد مقدس جمکران:

انقلاب اسلامی و پدیده های متاثر از آن زمینه ساز ظهور کبری / مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه مسجد محوری را ضرورت تحقق ظهور امام زمان دانست افزود باید مساجد را رونق بخشید و محتوای مساجد را تقویت کرد وی در ادامه معرفت افزایی و تقویت توحید و تقویت روحیه ی تعبد و متحد کردن امت ها زیر پرچم مهدویت با محوریت آستان مقدس مسجد جمکران را مهم ترین اقدامات دانست که یا از مهم ترین اهداف و برنامه های این مسجد دانست.
انقلاب اسلامی و پدیده های متاثر از آن زمینه ساز ظهور کبری / مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند
1403/05/30 - 11:32
تاریخ و ساعت خبر:
197042
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت السلام و مسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در دومین آئین تکریم از فعالان مساجد با اشاره به تاریخ در صدر اسلام و اولین اقدام پیامبر در ورود به مدینه گفت: اولین اقدام ایشان احداث مسجد النبی بود و آن حضرت تمامی فعالیت های رسالت خود از جمله تبلیغ اسلام تا اقامه نماز جماعت، تربیت انسان ها تا قضاوت اعزام نیرو به جنگ تا تقسیم غنائم را در مسجد انجام می داد.
وی در ادامه به بیان اینکه اهمیت مساجد در اعتلای اسلام و نظام اسلامی به حدی بود که دشمن برای تخریب شخصیت پیامبر اسلام و خنثی کردن آثار رسالت آن حضرت اقدام به تاسیس مسجد ضرار کرد در واقع مسجد در مقابل مسجد تا جاییکه پیامبر اسلام دستور تخریب و حتی آتش زدن آن مسجد را صادر کرد.
حجت السلام اجاق نژاد با اشاره به اینکه در طول تاریخ و در نتیجه ی ضعف مسلمانان و وسوسه های شیطانی آهسته آهسته مساجد از مرکزیت افتاد گفت:اما مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا و به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند و این در سایه تلاش‌ها و اقدامات علما و حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اتفاق افتاد.

حجت السلام اجاق نژاد در ادامه ظهور را دارای دو مرحله ظهور صغری و ظهور کبری دانست از انقلاب اسلامی ایران تحت عنوان ظهور صغری نام برد و پدیده های متاثر از آن چون مقاومت اسلامی و بیداریی امّت های اسلامی فروپاشی و افول قدرت های غربی و شرقی و بیداری جوانان غربی و آمریکایی را به عنوان زمینه ساز و آماده کننده جهان برای ظهور کبری برشمرد.
وی در پایان سخنانش وی افزود: این آیین را آغازی برای یک حرکت عظیم برای تربیت مردان پاک و فداکار و کادر نیرومند برای حاکمیت ظهور حضرت بقیه الله می‌دانیم و در این زمینه عمران و آبادانی مسجد مقدس جمکران برای ظهور و حاکمیت جهانی معارف مهدوی و تربیت انسان‌های نیرومند و فداکار، پرهیزکار برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان از ضروریات است.
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی , احیا , امام زمان ،غیبت صغری,غیبت کبری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو