برگزاری اولین جشنواره فوتبال ویژه بانوان در سمنان

اولین جشنواره فوتبال ویژه بانوان در پارک بانوان فرشتا سمنان برگزار شد.
برگزاری اولین جشنواره فوتبال ویژه بانوان در سمنان
1403/06/24 - 19:25
تاریخ و ساعت خبر:
197883
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان؛ سید کریم محمدی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت : جشنواره فوتبال ویژه بانوان برای نخستین بار در استان با حضور بیش از 50 نفر از فوتبالیست ها در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان، نونهالان در پارک بانوان فرشتا برگزار شد و سبب به رقم زدن یک روز شاد، مهیج و به یاد ماندنی را برای بانوان شد.
سید کریم محمدی در ادامه بیان کرد: این جشنواره در راستای ایجاد نشاط و شادابی، رشد حرکتی و اجتماعی و افزایش انگیزه همکاری گروهی برگزار گردید.
همچنین سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در ادامه گفت: در این جشنواره در بخش اجرای حرکات نمایشی و تکنیکی در رده سنی بزرگسالان؛ ثنا کبیری، سحر عرب و در رده سنی نوجوانان؛ حلما قیاسوند،النا مداح، فاطمه صفا و در رده سنی نونهالان؛ ضحی احمدی و الینا حمیدی و در حرکت نمایشی روپایی زدن حلما قیاسوند با تعداد 400 روپایی برترین های این جشنواره شدند.
همچنین محمدی اظهار داشت : این جشنواره مهیج با حضور مرضیه حسن آبادی، نائب رئیس هیئت فوتبال،کوثر جعفری و الهه صفایی مربیان فوتبال، سیما روشنایی مسئول امور ورزش بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در هفته اخیر به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و هیئت فوتبال شهرستان سمنان در زمین چمن مصنوعی پارک بانوان فرشتا برگزار گردید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فوتبال، بانوان، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزش بانوان
V
آرشیو