با استفاده از کد QR این کالا را رایگان دریافت کنید

سازمان زیباسازی شهر تهران با تهیه QR کد، امکان دریافت فایل pdf برخی از کتاب‌های تخصصی این سازمان را برای علاقه مندان به موضوعات زیباسازی شهری فراهم کرده است.
با استفاده از کد QR این کالا را رایگان دریافت کنید
1401/02/21 - 14:38
تاریخ و ساعت خبر:
138778
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سازمان زیباسازی شهر تهران با تهیه QR کد، امکان دریافت فایل pdf برخی از کتاب‌های تخصصی این سازمان را برای علاقه مندان به موضوعات زیباسازی شهری فراهم کرده است.
رضا صیادی سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه انتشارات این سازمان در فعالیت خود به‌عنوان تنها مرجع تخصصی دانش زیباسازی شهری فعالیت داشته است و امسال هم برای نهمین‌باردر نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت، گفت: ۲۶۵ عنوان تالیفی از انتشارات سازمان زیباسازی در نمایشگاه کتاب شرکت داده شده‌اند.
صیادی با اشاره به ۱۱۶ عنوان کتاب دانشگاهی این انتشارات، ادامه داد: این کتاب‌ها برای دانشجویان رشته‌های معماری و شهرسازی کاربرد دارد. ۲۵ عنوان کتاب ترجمه شده در حوزه زیباسازی نیز عرضه شد، این آثار شامل تجارب و دانش روز دنیا در حوزه زیباسازی شهری است که ۱۲ عنوان جدید از این آثار در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین از عرضه یک مجموعه با رویکرد آموزش شهروندی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: این مجموعه ۴۰ جلدی مصور که «داستان یک شهر زیبا» نام دارد و مخصوص کودکان و نوجوان است.
او با اشاره به انتشار ۲۹۰ عنوان کتاب از سال ۱۳۹۵، ادامه داد: این کتاب‌ها به‌صورت تخصصی درباره موضوعاتی چون مبلمان شهری، نورپردازی شهری، تبلیغات فرهنگی، تبلیغات تجاری، هنرهای شهری، معماری و سیما و منظر شهری تولید شده است و این سازمان با تهیه QR کد، امکان دریافت فایل pdf برخی از کتاب‌های تخصصی این سازمان را برای علاقه مندان به موضوعات زیباسازی شهری فراهم کرده است.
صیادی همچنین از نصب ۴۵ سازه اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی مرتبط با نمایشگاه کتاب در تهران خبر داد و گفت: تلاش شده است که این سازه‌ها در تمام نقاط مختلف شهر تهران قرار داده شود تا عموم مردم در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گیرند.
فارس
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تبلیغات، شهر تهران، کودکان، معماری، نمایشگاه کتاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو