در سومین روز از محرم ، روز بزرگداشت حضرت رقیه(س)

برپایی همایش ۳ ساله های حسینی در کانون مالک اشتر برگزار شد

همزمان با ایام شهادت حضرت ابا عبدالله و سومین روز از محرم که به نام حضرت رقیه(س) نام گذاری شده است، مراسم عزادار با حضور 700 نفر از عزاداران حسینی در کانون مالک اشتر ناحیه مالک اشتر سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
برپایی همایش ۳ ساله های حسینی در کانون مالک اشتر برگزار شد
1401/05/11 - 12:00
تاریخ و ساعت خبر:
140545
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همزمان با ایام شهادت حضرت ابا عبدالله و سومین روز از محرم که به نام حضرت رقیه(س) نام گذاری شده است، مراسم عزادار با حضور 700 نفر از عزاداران حسینی در کانون مالک اشتر ناحیه مالک اشتر سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

بنابراین گزارش حجت الاسلام حلواییان طی سخنانی درباره معضل بدحجابی و بی حجابی در جامعه با بیان اینکه مشکل اصلی مردم بی حجابی نیست، گفت:مشکل در علت بی حجابیست که آن شهوت دیده شدن در فضای حقیقی و مجازی است.
وی با اشاره به حیای حضرت سکینه (س) در روزهای اسیری حفظ چادر ایشان در ایام اسارت، به لزوم حیا در جامعه اسلامی تأکید کرد و نتیجه رواج حیا را حفظ حجاب دانست.

در ادامه برنامه گروه تئاتر منتظران ظهور جلوه ای کمتر دیده شده از جایگاه حضرت زینب را به نمایش دراوردند و مردم را تحت تاثیر قرار دادند.
مداحی حاج امیرحسین غفاربیگ و اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان حاضر در جمع از دیگر برنامه های این همایش بود.

برپایی غرفه های فرهنگی چون غرفه کتاب خوانی با هدف تبلیغ فرهنگ کتابخوانی با قیمت کمتر، غرفه نذر خوشنویشی، غرفه نقاشی روی کاغذ و صورت برای کودکان ،غرفه فروش پرچم های محرم نیز با استقبال خانواده ها به ویژه کودکان رو به رو شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برپایی همایش ۳ ساله های حسینی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو