مسئول بسیج جامعه زنان لرستان در همایش زینبی ها

استان لرستان 486 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ زنان مسلمان ایرانی، الگوی موفق زنان در تمدن سازی نوین هستند

مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان در همایش زینبی ها گفت: نقش زنان در دفاع مقدس بی بدیل بود و نقش بانوان ایثارگر در ۸ سال دفاع مقدس نشانه و سند افتخار رشادت ها و ایثارگری های بانوان و مادران لرستان است که با تقدیم ۶۵۴۴ شهید گلگون کفن برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
استان لرستان 486 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ زنان مسلمان ایرانی، الگوی موفق زنان در تمدن سازی نوین هستند
1401/07/07 - 07:51
تاریخ و ساعت خبر:
141776
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان: همایش بزرگ زینبی ها ظهر امروز به همت بسیج جامعه زنان لرستان و همکاری سایر دستگاه ها در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم آباد با حضور بانوان لرستانی و یادگاران ستاد پشتیبانی جنگ برگزار شد.

در این همایش مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان لرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به مهمانان همایش زینبی ها گفت : نقش زنان در دفاع مقدس بی بدیل بود و نقش بانوان ایثارگر در ۸ سال دفاع مقدس نشانه و سند افتخار رشادت ها و ایثارگری های بانوان و مادران لرستان است که با تقدیم ۶۵۴۴ شهید گلگون کفن برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی به شهدای زن لرستان اشاره کرد و افزود : استان لرستان ۴۸۶ شهید زن تقدیم این انقلاب نموده است این ایثارگری های خانواده های لرستانی برای ما افتخار است و هرگز رشادت های آن ها را فراموش نخواهیم کرد.


سپهوند خاطر نشان کرد: بانوان لرستان علاوه بر نقش آفرینی در سنگر دفاع مقدس در سنگر خانواده و اجتماع هم نقش بسزایی داشتند .
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: بانوان علاوه بر سنگربانان خانواده سنگر اجتماع برای دفاع از انقلاب اسلامی با تربیت نسل ولایی و انقلابی کوتاهی نمی کنند و نخواهند کرد.

سپهوند به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت پرداخت و افزود: امیداست که این همایش ها در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت از نسل انقلابی به نسل جوان و نوجوان و همینطور آیندگان موثر واقع شود.


مسئول بسیج جامعه زنان استان لرستان در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به اینکه همه دشمنان بدانید که همه تدبیر هایی که برعلیه ملت شریف و متحد ایران انجام می‌دهند به توفیق الهی به ضرر خودشان تمام خواهد شد. همه شکست های آمریکا را خواهید دید همه شما به زانو درآمدن صهیونیست را خواهید دید همه شما عظمت نهایی ملت ایران مشاهده خواهید کردتا مادامی که این شیرزنان واین بزرگواران در عرصه های دفاع انقلاب اسلامی هستند هیچ وقت نقشه های شوم دشمنان به نتیجه نخواهید رسید، چون کشور اسلامی ما شیرزنان و بزرگوارانی دارد و به وجود آنها مفتخریم.

سپهوند گفت : امروز که در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس هستیم ،افتخار داریم با برپایی همایش بعنوان زینبی ها،نقش زنان در دفاع مقدس، در راستای کنگره شهدای استان لرستان، موج آفرینی در سطح جامعه را داشته باشیم که جوانان این مسیر را که همان مسیر سعادت است گم نکنند و گمراه نشوند و راه هدایت را بپیمایند.


وی خاطر نشان کرد: بانوان ما نه تنها در دفاع مقدس بلکه در طول کل تاریخ نشان داده اند که به فرمایش مقام معظم رهبری؛ بعد از حضرت زهرا (س)و حضرت زینب (س)،الگوی سوم و الگوی موفقی نه تنها زنان ایران بلکه برای زنان تمام جهان اسلام و کل دنیا هستند و می‌توانند الگویی موفق و همیشگی برای تمام زنان در راستای برقراری بیانیه گام دوم و تمدن سازی و زمینه سازی ظهور باشند .

انتهای پیام/*
عکس و گزارش : کبری دریکوند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان لرستان 486 شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ زنان مسلمان ایرانی، الگوی موفق زنان در تمدن سازی نوین هستند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو