نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سراوان؛

امنیت در سایه وحدت و همبستگی ایجاد می شود/ رسوخ خرده فرهنگ های غربی میان بانوان

مولوی درازهی گفت: جامعه اسلامی زمانی توانمند می‌شود که امنیت حاکم باشد و زمانی این امر میسر می‌شود که همبستگی و وحدت وجود داشته باشد تا جامعه در مسیر پیشرفت حرکت کند.
امنیت در سایه وحدت و همبستگی ایجاد می شود/ رسوخ خرده فرهنگ های غربی میان بانوان
1401/07/20 - 16:26
تاریخ و ساعت خبر:
142124
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سیستان و بلوچستان : مولوی محمد صدیق درازهی گفت: جامعه اسلامی زمانی توانمند می شود که امنیت حاکم باشد و زمانی این امر میسر می شود که همبستگی و وحدت وجود داشته باشد تا جامعه در مسیر پیشرفت حرکت کند.
دیدار بانوان فرهیخته تشیع و اهل سنت شهرستان سراوان به مناسبت هفته وحدت با مولوی محمد صدیق درازهی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان برگزار شد.
مولوی محمد صدیق درازهی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت با بیان اینکه وحدت در دین اسلام ضرورت دینی است، گفت: خداوند در باب وحدت دستور داده است که همگی به ریسمان الهی چنگ زنند و تفرقه ایجاد نکنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه در سایه وحدت مردم ایجاد می شود، افزود: جامعه اسلامی زمانی توانمند می شود که امنیت حاکم باشد و زمانی این امر میسر می شود که همبستگی و وحدت وجود داشته باشد تا جامعه در مسیر پیشرفت حرکت کند.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان سراوان بیان کرد: زنان در اسلام جایگاه ویژه ای دارد، اعراب جاهلیت دختران را زنده به گور می کردند اما با روی کار آمدن اسلام زن جایگاه ویژه ای یافت به طوریکه که روایات و احادیث مختلفی در باب فضیلت تربیت فرزندان دختر وجود دارد.
مولوی درازهی خاطر نشان کرد: در استان باید تلاش کنیم که بانوان توانمند شوند و بهترین اصل توانمندی کسب دانش و دانایی است، دانایی در مسایل دینی، تقوا، ایمان و تربیت فرزندان است‌.

وی تصریح کرد: امروزه تجمل گرایی، اشراف گرایی و مد گرایی میان بانوان ترویج یافته چرا که غرب در تلاش است فرهنگ قالب جهان فرهنگ غربی باشد که نیاز است با فرهنگ سازی مناسب و استمرار و تبیین فرهنگ اسلامی با آن مقابله کرد.
این مقام مسئول به حضور بانوان و حمایت آنها از خانواده های زندانیان سطح شهر تاکید کرد تا با حمایت های مالی، امدادی و خدماتی به آنها مقابل بروز آسیب های اجتماعی و ترک تحصیل فرزندانشان گرفته شود.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار با اهدای هدایایی از سوی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت از بانوان فعال سطح شهر تجلیل شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امنیت در سایه وحدت و همبستگی ایجاد می شود/ رسوخ خرده فرهنگ های غربی میان بانوان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو