دیدار جمعی از دانش اموزان با مادر تنها شهید زن شهر بابک

جمعی از دانش اموزان شهر بابک استان کرمان با حضور در منزل پدری« طیبه صادقیان » تنها شهید زن این شهر از مادرش عیادت و دلجویی کردند. شهید طیبه صادقیان از شهدای مدافع سلامت و صاحب فرزندی پسر است که در سال 1399 ضمن خدمت در جبهه مبارزه با کرونا به این بیماری مبتلا و به شهادت رسید.
دیدار جمعی از دانش اموزان با مادر تنها شهید زن شهر بابک
1401/09/01 - 09:34
تاریخ و ساعت خبر:
143229
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شهیده صادقیان تنها شهیده زن شهرستان شهربابک است که در سال۱۳۹۹در قشم در حالی که به بیماران کرونایی خدمت می کردند براثر کرونا به شهادت رسید.

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج جمعی از دختران مدرسه شهید منگلیان به دیدار مادر این شهید سلامت رفتند .
فاطمه خانم کارگر مثل همه مادران شهدا به گرمی پذیرای مهمانانش شد و از دلتنگی های فقدان فاطمه اش گفت. دختری صبور و مهربان که بین هشت فرزند مادر ، از همه بهتر و کوشا تر بود.
مادر شهید سلامت صادقیان با بیان اینکه شهید طیبه دختری بسیار دلسوز بود و تاپای جان برای خدمت گزاری به مردم کم نگذاشت، گفت: طیبه متأهل بود و یک فرزند داشت و تنها آرزویش این بود که فرزندش را بزرگ کند و دامادی اش را ببیند.
خانم کارگر که مهربانی از چشمان منتظر و غم دارش می بارید ، در برابر این سوال که آیا خدمتی از دختران برای او بر می آید، زبان به دعا گشود و برای عاقبت بخیر تمام جوان ها علل خصوص دخترانی که مهمانش بودند دعا کرد .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دیدار جمعی از دانش اموزان با مادر تنها شهید زن شهر بابک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو